حجت الاسلام علی مرادی :
امام جمعه بیجار گفت: در سایر کشور‌ها پارلمان و سایر جایگاه‌ها وجود دارد، اما جایگاهی، چون جایگاه رفیع، ولی فقیه ندارند که همین عزتمندی مردم کشورمان از این جایگاه نشات می‌گیرد.
کد خبر: ۸۹۵۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲ 03 September 2020

به گزارش خبرنگار تابناک ، حجت‌الاسلام علی مرادی در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان کردستان که با حضور حجت‌الاسلام محمدیان رئیس شورای نمایندگان ولی فقیه نهاد رهبری، حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، تعدادی از مسوولان کشوری و استانی و روحانیون شیعه و سنی در سالن شهدای روحانی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشوربرگزار شد ، اظهار داشت: نقش رهبری در نظام اسلامی و حکومت دینی محور همبستگی و انسجام و الفت بین اقشار است.
وی افزود: نقش رهبری، هدایت سیاسی افکار و اندیشه‌ها، تقویت معنویت جامعه اسلامی و برافراشتن پرچم عزتمندی در جهان و تقویت باورهای دینی و حمایت از ارزش‌ها است و به تبع آن جایگاه نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها، ایجاد انس و الفت در بین آحاد مردم و تقویت معنویت، ایجاد صمیمیت و تقویت فرهنگ عمومی با حمایت از نهادهای فرهنگی است.
امام جمعه بیجار گفت: رساندن پیام مردم به عنوان پناهگاه مردم در استان‌ها خدمت مسئولان و حامی مسئولان از دیگر ویژگی‌های نمایندگان ولی فقیه است.
وی با بیان اینکه پرچم ابلاغ سیاست‌های رهبری و پافشاری در اجرای سیاست‌های ولی فقیه بر دوش نمایندگان ولی فقیه در استان‌هاست، گفت: پرچم‌دار تقویت ارتباط معنوی سیاسی، معنوی در بین تاثیرگذاران در سرنوشت فرهنگی استان نمایندگان ولی فقیه هستند.
حجت‌الاسلام مرادی افزود: اگر عزتمندی نظام اسلامی را که امروز با تمام افتخار نظاره‌گر آن هستیم از برکات وجود رهبری است چرا که کشورهای دیگر هم از وجود پارلمان برخوردار هستند و هم نیروهای مسلح و غیره دارند اما عزتمندی ملت ایران اسلامی به برکت خون شهدا و وجود رهبر معظم انقلاب است.
وی اظهار کرد: به تبع این جایگاه هم جایگاه نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها هم و امامان جمعه در شهرستان‌ها هم همین مسیر را طی می‌کنند که از طرف همسنگرانم از تلاش‌های آیت‌الله حسینی‌شاهرودی به خاطر همه اقدامات و نگاه ویژه‌ای که به کل استان داشتند تقدیر می‌کنیم.
وی تصریح کرد: تقویت امور دینی و اعتبار بخشیدن به علوم حوزوی برادارن اهل سنت و تقویت حوزه‌های تشیع از برکات وجود حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی در ۱۰ سال خدمات وی در کردستان بود.
وی ادامه داد: ما روحانیون استان بند کفش‌ها را بسته‌ایم و پا به رکاب نماینده ولی فقیه استان کردستان حرکت خواهیم کرد.

 

 

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار