جهت اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه سپاه و دستگاه‌ های اجرایی و گروه‌ های جهادی مرحله دوم این رزمایش را در استان کردستان برگزار کردند.
کد خبر: ۸۹۴۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲ 02 September 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری امام حسین بیان کرد: امروز در حال توزیع مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه هستیم، طبق فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه، این رزمایش در دو مرحله برگزار شده است که مرحله اول شامل سه قسمت بود پشتر سر گذاشته شد.
سردار حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان اضافه کرد: بنا بر این شده است که مرحله دوم این رزمایش در دو قسمت برگزار شود که این دوقسمت در ایام محرم و دهه آخر صفر برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه بیت المقدس عنوان کرد: امروز شاهد توزیع ۹ هزار و ۴۱۲ بسته معیشتی هستیم، که ارزش این بسته‌ها دو میلیارد و ۷۸۲ میلیون تومان می‌باشد.
سردار حسینی افزود: بخشی از تامین این اقلام از امکانات و منابع سپاه و بخش دیگر آن از کمک‌های مومنانه تهیه و جمع آوری گردیده است؛ که این بسته‌ها در بین نیازمندان استان کردستان توزیع خواهد شد.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطر نشان کرد: در روز اول ماه محرم سپاه به تهیه و طبخ ۱۲۰۰۰ پرس غذای گرم کرده است که در بین نیازمندان کردستان توزیع شده است.
سردار سید صادق حسینی ادامه داد: علاوه بر ۹ هزار و ۴۱۲ بسته معیشتی ۲۰۰ بسته لوازم التحریر تهیه شده است که در بین دانش آموزان کم برخوردار توزیع می‌شود
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار