مهندس ملکی معاون عمرانی استاندار:
مهندس شهرام ملکی معاون عمرانی استانداری کردستان در مراسم افتتاح و کلنگ زنی ۱۷ پروژه گازرسانی روستایی و چند واحد صنعتی به مناسبت گرامیداشت شهدای دولت بخصوص شهیدان گرانقدر شهید رجائی و شهید باهنر در روستای قراجلو از توابع شهرستان بیجار با حضور مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان، فرماندار شهرستان بیجار و تعدادی از مدیران ادارات و اهالی محل برگزار گردید؛ گفت: همت والای مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان کردستان در گسترش شبکه‌های گازرسانی و تامین انرژی پایدار برای خانوار‌ها و صنایع و افزایش سطح رفاه مردمان شریف استان ستودنی است.
کد خبر: ۸۹۴۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱ 01 September 2020
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان در ادامه این مراسم مهندس ملکی ضمن عرض تسلیت به حضار شرکت کننده در مراسم به مناسبت آغاز ماه محرم در مورد دشواری اجرای پروژه‌های گازرسانی در استان کردستان بیان داشت: اجرای پروژه‌های گازرسانی در نقاطی از کشور عزیزمان که هموار می‌باشد ساده‌تر از استانی مثل استان کردستان است که داری کوه‌های سر به فلک کشیده مسیر ناهموار و سنگی، دره‌ها و رودخانه‌های خروشان است و این موانع طبیعی باعث می‌گردد اجرای پروژه‌های گازرسانی که از استاندارد‌های خاص و ویژه پیروی می‌نماید هم هزینه بر باشد و هم زمان بر.
این مقام مسئول افزود: با ورود گاز طبیعی به این ۱۲ روستا، که در نتیجه تلاش مدیرعامل و کارکنان تلاشگرشرکت گاز استان کردستان به بارنشسته است و رسیدن گازطبیعی به این مناطق نقطه عطفی در تاریخ دولت تدبیر و امید محسوب می‌گردد و جا دارد از زحمات مجموعه مدیریت، کارکنان و عوامل اجرایی شرکت گازاستان کردستان تقدیر و تشکر گردد.
ملکی انرژی گاز را یکی از بستر‌های توسعه در منطقه عنوان کرد و یادآور شد: امید است مردم به عنوان حافظان ثروت ملی و منطقه‌ای در کنارتوجه خاص مسئولین نیاز‌های توسعه‌ای منطقه و استان تسریع گردد و جهش مطلوبی در جهت رشد و توسعه استان فراهم گردد.
معاون امورعمرانی استانداری استان کردستان در مورد اهمیت تامین انرژی پایدار اظهار داشت: با ورود گاز به هر نقطه از استان علاوه بر تامین پایدار انرژی موجب کاهش مهاجرت روستائیان به حاشیه شهر‌ها شده و حتی مهاجرت معکوس را بدنبال خواهد داشت واین عوامل تسریع بخش رونق تولید و افزایش محصولات کشاورزی و دامی خواهد بود.
درپایان این مراسم رئیس شورای اسلامی روستای قراجلو با ایراد سخنرانی مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز استان کردستان در گاز رسانی به این منطقه که دارای آب و هوای سرد، خشک و کوهستانی ابرازداشتند.
لازم به ذکر است هم اکنون ۱۵۶ روستای شهرستان بیجار از گاز طبیعی برخوردار بوده و با گازدار شدن این ۱۲ روستا تعداد روستا‌های گازدار این شهرستان به ۱۶۸ مورد افزایش یافت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار