هیأت تکواندو استان قم اسامی نفرات برتر مسابقات مجازی پومسه دختران قم گرامیداشت هفته دولت را در سه گرونه معرفی و از آنها تجلیل کرد.
کد خبر: ۸۹۳۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸ 31 August 2020

به گزارش تابناک قم، نفرات برتر مسابقه پومسه مجازی دختران قم در حالی معرفی شدند که تکواندو به عنوان یکی از رشته‌های پربرخورد همچنان از نظر ستاد مقابله با کرونا در ورزش مجوز فعالیت رسمی ندارد و تمرینات و تمامی رقابت‌های این رشته در حالت تعلیق و تعطیلی است.

به همین منظور هیأت تکواندو استان قم نیز از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری این دوره از مسابقات پومسه دختران نونهال بهره‌ گرفت، مسابقاتی که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در سه رده کمربندی برگزار شد و برترین‌های خود را شناخت.

در رده کمربند سبز و آبی به ترتیب زهرا دایی‌زاده، نگار جعفر بابایی و زینب قراچورلویی اول تا سوم شدند، در رده کمربند قرمز مقام‌های اول تا سوم به ستایش صحرایی، عارفه یار جان‌لو و ریحانه عباسی رسید و در رده کمربند پوم یک به بالا ریحانه نیک، ریحانه میرزایی و مبینا عبدی به رتبه‌های برتر دست یافتند.

اتفاق دیگر در تکواندو قم برگزاری همایش «والدین خوب، فرزندان خوب» به همت باشگاه هدف قم است، با توجه به افزایش آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و همه گیری مواد مخدّر در قشر نوجوان جامعه، این همایش با همکاری آکادمی قهرمانی هدف به مربیگری اساتید یاشار محمدی و ناصر قره‌لر و موسسه خاتم در راستای اطلاع‌رسانی به خانواده تکواندوکاران، ارتباط بهتر خانواده و فرزندان و پیشگیری از به دام افتادن هنرجویان این رشته و سخنرانی دکتر نفیسه مرادی مدرس دانشگاه، پژوهشگر و نویسنده حوزه خانواده برگزار شد.

همچنین خانواده بزرگ تکواندو قم متشکل از مسوولان هیات، اساتید، داوران و تکواندوکاران به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در پایگاه انتقال خون حضور یافته و در این برنامه انسان دوستانه و ارزشمند شرکت کردند، ضمن اینکه برای نخستین‌بار در قم و به شکل رایگان دوره آموزشی پاراتکواندو زیر نظر استاد افشارزاده و با حضور دائمی محمدرضا شعبانی قهرمان جهان و آسیا برگزار شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار