مدیر منطقه پنج شهرداری قم از تلاش برای تملک یک باغ در خیابان کلهری و تبدیل آن به بوستان بانوان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۹ 12 August 2020

به گزارش تابناک قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به تلاش برای ارتقای سرانه فضای سبز در منطقه پنج شهر قم، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم در این زمینه احداث یک بوستان بانوان در این منطقه است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم افزود: یکی از موضوعات مهم ایجاد بوستان در داخل بافت شهری است که در منطقه پنج اهمیت خاصی برای ما دارد.

اقبالیان ادامه داد: در حال حاضر تلاش می کنیم تا یک باغ انار سرسبز در کوچه ۱۵ خیابان کلهری را تملک و به بوستان بانوان تبدیل کنیم.

وی با اشاره به اینکه این باغ ۱۳ هزار و ۳۰۰ متر مربع مساحت دارد، گفت: از ابتدای سال تا کنون دو هزار و ۶۰۰ متر از این باغ را توافق کردیم و سال گذشته هم ۶ هزار متر را توافق شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با اشاره به اینکه سال آینده ایجاد زیرساخت‌های بوستان بانوان در این باغ انار آغاز خواهد شد، افزود: برای آبیاری این باغ نیز یکی از چاه‌های شهرداری را با هزینه صد میلیون تومانی فعال کردیم.

اقبالیان به حساسیت حراست از باغات شهری اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از نیروهای شهرداری منطقه پنج را مامور کرده‌ایم تا در باغ‌ها گشت‌زنی کند و هر نشانه‌ای برای خشک شدن باغ را گزارش دهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار