فرماندار قصرشیرین گفت: اداره کشور بدون فروش نفت که در دولت تدبیر و امید برای نخستین بار اتفاق افتاده بی‌نظیر و یک حماسه اقتصادی است.
کد خبر: ۸۸۶۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳ 11 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ايرنا؛ مرادعلی تاتار در همایش تجلیل ازخبرنگاران و فعالان عرصه رسانه و فضای مجازی افزود: با وجود تحریم های ناجوانمردانه دشمن و مشکلات اقتصادی، دولت با تدبیر و نگاه ویژه برای آبادانی و عمران مناطق محروم و مرزی اهتمام ویژه ای داشته است.

وی با بیان اینکه هم اکنون امنیت کامل در قصرشیرین داریم، اظهار داشت: نیروهای امنیتی از امنیت خود و خانواده مایه می گذارند تا امنیت را به جامعه دهد از این رو باید به سیستم های اطلاعاتی جمهوری اسلامی افتخار کنیم که امروز قدرت های استکباری از ما هراس دارند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: ما یک شهرستان مرزی هستیم و شرایط خاص خود را برای انتشار اخبار داریم و دشمن مترصد و همواره در کمین است تا مسایل جامعه را به سود خود پیش ببرد از این رو خبرنگاران باید هوشیار باشند.

تاتار ادامه داد: خبر و اطلاع رسانی عنصر آگاهی بخشی جوامع امروز و نیاز مهم بشر در عصر ارتباطات است و خبرنگاران طلایه داران و سربازان این عرصه هستند.

او گفت: تصور دنیای بدون خبر و آگاهی غیرممکن است و اصحاب رسانه و خبر با بینش و آگاهی قدم در مسیر ارایه اخبار به مردم بر می دارند.

فرماندار قصرشیرین بیان کرد: صحت و سلامت قلم یکی از مهم ترین رسالت های خبرنگار است که همواره باید مورد توجه اصحاب رسانه قرار گیرد.

وی گفت: یکی از نیازمندی های امروز جامعه نقد سازنده و خبرنگاران باید با بررسی دقیق مشکلات و ارایه راهکارها کمک بزرگی به مسیر توسعه کشور داشته باشند.

وی اضافه کرد: دنیای امروز دنیای تبادل اخبار و اطلاعات است که با پیشرفت های نوین در فضای مجازی خبر در کمترین زمان ممکن در سراسر دنیا مخابره می شود و این رسالت خبرنگاران را برای صحت خبر بیشتر می کند.

فرماندار قصرشیرین، با بیان اینکه سرعت در انتشار خبر همواره دغدغه رسانه ها است، افزود :رعایت انصاف در صحت خبر مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: قلم و خبر اصحاب رسانه همیشه راهگشای توسعه و رفع موانع و بیان دغدغه های جامعه است و مسوولان هم وظیفه دارند در خصوص بیان عملکرد دستگاه خود با خبرنگاران همراه و پاسخگو باشند.

تاتار گفت: این روز فرصت مناسبی برای تقدیر از تلاش های افرادی است که بی وقفه در راه اطلاع رسانی و آگاهی به مردم تلاش می کنند.

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار