رییس اداره گردشگری شهرداری کرمانشاه از طراحی اپلیکیشن "زاگرس گردش" خبر داد و افزود: این نرم افزار قابلیت معرفی تمام جاذبه‌های گردشگری دیار زاگرس‌نشینان را دارد.
کد خبر: ۸۸۵۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ 09 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،ایمان درخشی ، با اشاره به طراحی نرم‌افزار «زاگرس گردش»، گفت: طراحی این اپلیکیشن گام اول در جهت علمیاتی شدن پروژه مسیر گردشگری تاریخ و تمدن ایران است.

وی افزود: این پروژه با همکاری سه استان کرمانشاه، همدان و کردستان طراحی شده و قرار است به عنوان یک راهنمای گردشگری در معرفی جاذبه‌های این سه استان فعالیت داشته باشد.

رخشی تصریح کرد: طراحی این اپلیکیشن بگونه ای است که تمام مسیرهای گردشگری در حوزه سه استان کرمانشاه، همدان و کردستان در آن قابل ردیابی است و تمام جاذبه های گردشگری این سه استان در آن معرفی شده است.

رییس اداره گردشگری شهرداری کرمانشاه افزود: این اپلیکیشن قابلیت این را دارد که زمانی که کارت ملی خود را مقابل گوشی موبایل قرار می دهید، بر اساس بارکد کد ملی تمام جاذبه های گردشگری که نزدیک به محل سکونت شماست را برای شما نمایش دهد.

رخشی تصریح کرد: همچنین با استفاده از این اپلیکیشن می توان تمام اطلاعات در خصوص یک اثر تاریخی را بدست آورد، بطوری که اگر دوربین گوشی موبایل را مقابل اثر تاریخی بگیرید تمام اطلاعات آن اثر گردشگری در پنجره‌ای روی صفحه گوشی نمایش داده می‌شود.

وی یادآور شد: کاربردهای این اپلیکیشن قابلیت گسترده شدن دارد و در آینده می توان جاذبه‌های گردشگری استانهای دیگر کشور را هم به آن اضافه کرد.

رخشی خاطرنشان کرد: این اپلیکیشن قابل نصب بر روی انواع گوشی‌های همراه است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار