ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در نظر دارد به مناسبت عید غدیر خم ۸۰ هزار بسته غذایی در بین نقاط محروم و مشاغل کم برخوردار استان توزیع کند
کد خبر: ۸۸۵۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷ 08 August 2020

محمد مهدی طالبی رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کردستان در نشستی با خبرنگار تابناک بیان کرد :در ماه مبارک رمضان مرحله اول این رزمایش آغاز شد ،با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش کمک مومنانه قرار بر این شد یک میلیون بسته غذایی در بین نیازمندان سطح کشور توزیع شود که سهم استان کردستان 20 هزار بسته غذایی ،با ارزش شش میلیارد و400 میلیون تومان بود ؛که این تعداد بسته غذایی در ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان و مشاغل آسیب دیده از کرونا در استان توزیع گردید .
محمد مهدی طالبی افزود :در مرحله دوم رزمایش احسان وهمدلی قرار بر این شد که 4 میلیون بسته پروتینی در سطح کشور توزیع شود ، سهم استان کردستان در فاز اول 40 هزار بسته پروتینی بود که ارزش این 40 هزار بسته دو میلیارد تومان بود و این بسته ها تا به امروز در حال پخش بین نیازمندان و مناطق محروم می باشد .
رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان عنوان کرد : به مناسبت دهه ولایت و عید سعید غدیر خم قرار بر این شد در کل کشور 5 میلیون بسته غذایی گرم توزیع گردد که سهم استان از این مقدار نزدیک به 80 هزار غذای گرم می باشد که در بین نیازمندان با مشارکت گروه های جهادی و هیات های مذهبی پخش می شود .
وی افزود : در حوزه بیماری کرونا با راه اندازی پویش (سلامت احسان) توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مرحله اول 5 هزار یسته بهداشتی در سطح استان پخش شد علاوه بر این یک هزار دست لباس ایزوله به کادر درمان اهدا شد .
محمد مهدی طالبی گفت : در هنگام اوج بیماری کرونا دراستان و قرمز شدن وضعیت استان ، بنیاد احسان که وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) می باشد ؛ مجددا یک میان وعده را برای کادر درمان در نظر گرفت که شامل ، 25 هزار بطری آب معدنی و10هزار عدد بیسکوییت بود که تحویل کادر درمان داده شد .
محم مهدی طالبی در آخر بیان کرد : سال گذشته ستاد اجرایی فرمان حضرت امام 122 جهیزیه را به زوجین اهدا کرد که شامل اقلامی چون : یک تخته فرش ، گاز ،یخچال ،تلویزیون ،ماشین لباس شویی ، جارو برقی ، اتو ، ساعت دیواری و ظروف آشپزخانه بود

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار