کد خبر: ۸۷۱۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱ 05 July 2020
 
  تابناک / صبح روز چهارشنبه ۱۱ تیر ماه ۱۳۹۹ منطقه چهار شهرداری رشت از مدیران مناطق پنجگانه شهرداری میزبانی کرد.
 

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت در این نشست که با حضور دکتر ناصر حاج محمدی و برخی از مدیران شهرداری رشت برگزار شد، هر یک از مدیران مناطق پنجگانه مسائل و موضوعات مرتبط با منطقه خود را بیان کردند.

کمبود ماشین آلات و امکانات، حمایت قضایی از شهرداری های مناطق در اجرای آرای کمیسیون ماده ۱۰۰ و جلوگیری از فک پلمب، نحوه دریافت مجوز جمع آوری مصالح از دادستانی محترم، چگونگی مقابله با پیمانکاران و بساز و بفروش ها که بیشتر نسق سازان را تشکیل می دهند، لزوم‌توجه پیمانکاران فضای سبز در مناطق پنجگانه به دلیل تمرکز آنها در شهرداری مرکز، نحوه استفاده از نرم افزار حسابداری که هم اکنون امکان بهره برداری آن در مناطق وجود ندارد و بسیاری از موضوعات اداری، مالی و اجرایی به وسیله مدیران مناطق بیان شد که مورد توجه شهردار رشت قرار گرفت.

دکتر حاج‌محمدی در این نشست مطالب بسیاری در زمینه ساخت و ساز غیر مجاز و لزوم توجه به آرای کمیسیون ماده ۱۰۰ و همچنین‌ نحوه دریافت مجوز های لازم به منظور جلوگیری از تخلفات ساختمان از طریق دادستانی محترم بیان‌ کرد.

وی افزود: در کلانشهرهای بزرگ با هماهنگی دادگستری نسبت به بازگشت آرای تخریب به جریمه به شرط استحکام بنا اقدام‌ می شود.

شهردار رشت همچنین‌ مسئله ممیزی املاک را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: در اقدامی مثبت منطقه چهار خودش این کار را شروع کرده است و این اقدام باید در مناطق دیگر هم تسری یابد.

شهردار رشت همچنین در این جلسه بر لزوم همکاری های بین همه مدیران شهرداری تاکید کرد.

 

 
 
 
 
 
 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار