رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان ایلام گفت: نماز عبادی، سیاسی جمعه این هفته در شش شهرستان و یک بخش این استان اقامه نمی‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 03 July 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام محمدصادق پیمایی اظهار داشت: با توجه به اعلام وضعیت قرمز برای شهرستان های ایلام، ایوان، آبدانان، دره شهر، چرداول و دهلران و بخش چوار به دلیل شیوع کرونا و ضرورت رعایت فاصله اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی و ضرورت حفظ سلامت جامعه، نماز جمعه فردا برگزار نخواهد شد.

وی ادامه داد: بر اساس مجوز ستاد کرونا اجازه برگزاری نماز جمعه در سایر شهرستان های استان داده شده است و این آیین فردا اقامه خواهد شد.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان ایلام یادآور شد: نمازگزاران باید تمام موازین بهداشتی پیشگیرانه فردی و اجتماعی و همچنین فاصله گذاری اجتماعی در محل برگزاری نماز را رعایت و مهر و سجاده شخصی و ماسک همراه داشته باشند.

وی تاکید کرد: همچنین پیش و پس از اقامه نماز محل برگزاری نماز جمعه ضدعفونی و گندزدایی می شود و کارشناسان بهداشتی با استفاده از دستگاه تب سنجی و غربالگری پیش از ورود نمازگزاران آنها را مورد سنجش سلامت قرار می دهند و از ورود نمازگزاران مشکوک به کرونا به محل برگزاری نماز جمعه جلوگیری می کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار