مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی از اختصاص هفت عنوان برگزیده مهرواره «نیایش» به استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶ 07 June 2020

جواد زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی گفت: ششمین مهرواره «نیایش» با هدف پرورش حس دینی، ایجاد حس انس و الفت کودکان و نوجوانان با خداوند و هم‌چنین نشانه‌های آفرینش در گستره کشوری از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزار شد که اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هفت عنوان برگزیده و شایسته تقدیر را در سه بخش فرهنگی، هنری و ادبی به خود اختصاص دادند.


زاهدی افزود: با انتشار فراخوان مهرواره مذکور، در بخش فرهنگی آثاری در حوزه‌های کتاب‌سازی، نشریه‌دیواری، کاردستی و تحقیق و پژوهش به دبیرخانه ششمین مهرواره «نیایش» ارسال شد که مورد داوری قرار گرفت و برترین‌ها معرفی شدند. همچنین بخش هنری این رویداد نیز در رشته‌های خوش‌نویسی، عکاسی، سفال، پویانمایی، فیلم کوتاه وغیره و بخش ادبی با موضوع‌های شعر، داستان، نثر ادبی و... برگزار شد.

او اظهار کرد: با اعلام آراء هیأت داوران، زهرا حسینی عضو مرکز شماره یک ارومیه عنوان برگزیده و فاطیما بحری از مجتمع شهید فرخی ارومیه عنوان شایسته تقدیر بخش سفالگری (۱۳ تا ۱۸ سال)، پریا نبی زاده از مرکز شماره یک مهاباد عنوان برگزیده بخش کاردستی (۸ تا ۱۲ سال)، هستی سلیمان‌زاده عضو مجتمع شهید فرخی ارومیه عنوان برگزیده و فاطمه یاورزاده از مرکز شماره ۲ ارومیه عنوان شایسته تقدیر بخش شعر کودک، حدیث نوری از مرکز شماره یک ارومیه در بخش خوشنویسی (۱۳ تا ۱۸ سال) و فاطمه یاورزاده عضو مرکز شماره ۲ ارومیه در بخش خوشنویسی (۸ تا ۱۲ سال) عنوان شایسته تقدیر این مهرواره را برای استان آذربایجان‌غربی کسب کردند.

زاهدی با بیان اینکه به دلیل مشکلات ناشی از شیوع بیماری کرونا، دبیرخانه این رویداد اسامی برگزیدگان را با تاخیر اعلام نموده است؛ اظهار کرد: آیین پایانی ششمین مهرواره کشوری در صورت مساعد بودن شرایط ناشی از بیماری کرونا ویروس، به صورت حضوری، و در غیر این صورت، به شکل غیرحضوری برگزار و جوایز برگزیدگان به نشانی آن‌ها ارسال شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار