بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در نامه‌ای خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان نوشت: پیشنهاد ما برگزاری امتحانات به صورت غیرحضوری است.
کد خبر: ۸۵۹۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰ 07 June 2020
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در نامه‌ای خطاب به رضاعی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، خواستار برگزاری امتحانات پایانی این دانشگاه به صورت غیرحضوری شد.

در این نامه آمده است:
پیشنهادات بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کردستان طی بررسی انجام شده از صاحب نظران و تجربه سایر دانشگاه‌ها و همچنین نظر دانشجویان در راستای برگزاری هر چه بهتر امتحانات این ترم با توجه به شیوع کرونا ویروس به شرح زیر است:

۱-با توجه به اعلام وزارت بهداشت مبنی بر اینکه دانشگاه‌ها می‌توانند امتحانات را در نیمه دوم مرداد و حتی در صورت لزوم در نیمه اول شهریور به پایان برسانند، اعلام کردن تقویم آموزشی به صورت کلی منطقی به نظر نمی‌آید؛ پیشنهاد ما ارائه تقویم آموزشی منعطف‌تر و همراهی بیشتر با دانشجویان است.

۲-با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و قرار داشتن وضعیت استان کردستان در حالت هشدار جدی، اولویت بندی باید مدنظر قرار گیرد و مهم‌ترین اولویت در این شرایط پاسداری از سلامت دانشجویان و خانواده‌های این عزیزان می‌باشد؛ لذا پیشنهاد ما برگزاری امتحانات به صورت غیرحضوری میباشد؛ بنابر تجربه کشور از این ویروس تازه شناخته شده ملزم به رعایت پروتکل بهداشتی هستیم. همچنین طرح فاصله گذاری اجتماعی را تا آخرین مرحله به صورت جدی باید ادامه داد که آغازگر بحرانی شدید برای مردم استان و حتی کشور نباشیم.

۳-خواهشمند است در برنامه‌های آموزشی ارائه شده به تفکیک دانشکده‌ها و رشته‌ها و مقاطع آن‌ها به صورت اختصاصی برنامه ریزی و تدوین شود که حضور دانشجویان حائز اجبار به صورت حداقلی باشد.

۴-پیشنهاد دیگری که مطرح است، می‌توان برای حفظ امنیت ارزشیابی پایان ترم به طرق مختلف و با نظر استاد تعیین شود.

با توجه به حسن نظر و مساعدت‌های قبلی جنابعالی و همکاران محترم، درخواست ما از مجموعه دانشگاه این است که به صورت دلسوزانه همانند گذشه و با در نظر گرفتن کامل سلامت دانشجویان، وضعیت آموزشی دانشگاه را مشخص کند زیر این بلاتکلیفی باعث ایجاد آشفتگی ذهنی و عدم آرامش روانی در دانشجویان می‌شود. خواهشمندیم بنا بر هر تصمیمی که مجموعه دارد اطلاع رسانی مستقیم به دانشجویان بصورت شفاف از طریق خبرگزاری‌های مربوطه برقرار باشد.

در نهایت همانند گذشته، بسیج دانشجویی بر خود وظیفه می‌داند ضمن تشکر از خانواده بهداشت و درمان و تلاش‌های شبانه روزی مجموعه، همراهی خود را در این شرایط بوجود آمده، اعلام کند.
 
//امتحانات پایانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان عیرحضوری برگزار شود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار