کد خبر: ۸۵۶۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲ 31 May 2020

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه با کاهش ۴۰ درصدی بارش در استان نسبت به سال گذشته مواجه بودیم، گفت: در حال حاضر ۴۰ روستا با تانکر آبرسانی می‌شود.

سهراب بهرامی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه با کاهش ۴۰ درصدی بارش در چهارمحال و بختیاری نسبت به سال گذشته مواجه بودیم، اظهار کرد: در حال حاضر ۴۰ روستا با تانکر آبرسانی می‌شود که با گرم‌تر شدن هوا، مکان افزایش این تعداد روستا وجود دارد.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری در خصوص قطعی آب شرب در روستای سورک از توابع شهرستان شهرکرد، گفت: در این روستا انشعابات غیرمجاز بسیاری وجود داست که خوشبختانه با حذف این انشعابات مشکل کمبود آب در این روستا حل شد.

وی با تأکید بر اینکه منابع آب ارتباط مستقیمی با میزان بارش دارد، بیان کرد: مردم باید صرفه‌جویی را در دستور کار خود قرار دهند.

بهرامی  در پایان با اشاره به قطعی مکرر آب در روستای هرچگان در هفته‌های اخیر، خاطرنشان کرد: مصرف آب در تعطیلات در این روستا به علت آبیاری باغ‌های کوچک خانگی بالا رفته است، به همین منظور برخورد با مشترکان پرمصرف برای حل مشکل کمبود آب در دستور کار قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار