نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: آزادسازی خرمشهر تجلی ایثار و فداکاری ملت ایران و سند دلاوری و شجاعت در کارنامه دفاع مقدس است و به عنوان نماد پیروزی همیشگی حق بر باطل مطرح است.
کد خبر: ۸۵۳۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶ 23 May 2020

 

 

به گزارش تابناک مرکزی؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی امروز در مراسم صبحگاه مشترک در اراک گفت: به برکت تلاش ها و مجاهدت های صورت گرفته مدافعان سلامت و مشارکت گروه های مختلف مردمی و جهادی امروز شاهد کنترل نسبی بیماری در استان مرکزی و حتی برخی از نقاط کشور هستیم اما این به معنای رعایت نکردن نیست و ما همچنان باید بر رعایت دستورالعمل ها دقت داشته باشیم.

دری نجف آبادی مدیریت بر بیماری کرونا و کنترل نسبی آن را یک جهاد کبیر دانست و اظهار کرد: باید این مدیریت در همه عرصه ها به ویژه تحقق جهش تولید ایجاد شود.
وی یادآورشد: امسال علیرغم عدم برگزاری راهپیمایی روز قدس شاهد یک حضور با معنا در فضای مجازی و انزجار عمومی از رژیم غاصب صهیونیستی توسط امت حزب الله که نهایت به بیانات ارزشمند و راهگشای مقام معظم رهبری ختم شد، بودیم.
امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه امروز قدس را باید با فرهنگ بسیجی و جهادی زنده نگه داشت، افزود: امروز آزاد سازی قدس شریف یک رسالت بزرگ است که در آیات نورانی قرآن بارها به آن تاکید شده است.
وی ادامه داد:برای آزاد سازی قدس شریف نیازمند یک برنامه ریزی جامع و هدفمند و فرهنگ سازی عظیم در میان جوامع اسلامی هستیم.
وی افزود: امروز نیازمند فراگیر شدن فرهنگ مجاهدت هستیم و این با تلاش شبانه روزی و انسجام محقق می شود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی رهنمودهای مقام معظم رهبری برای آزادی قدس شریف را راهگشای امت اسلامی دانست و گفت: یک مسیر مشخص در این رهنمودها تعیین شده که به خوبی باید آن را عملیاتی کنیم.
دری نجف آبادی با بیان اینکه امروز دنیای اسلام به شهید بزرگ قدس شهید سپهبد قاسم سلیمانی افتخار می کند گفت: شهید سلیمانی پرچم افتخار، عزت، سربلندی، جهاد و شهادت است و این فرمانده شجاع و دلیر جبهه مقاومت با مجاهدت های خود احیاگر مکتب امیرالمؤمنین(ع) و مکتب امام خمینی(ره) است.
امام جمعه اراک اضافه کرد: امروز به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری شاهد موفقیت روز افزون دنیای اسلام و جبهه مقاومت هستیم و ما برای رسیدن به آرمان های بزرگ همواره باید تابع ولایت فقیه باشیم.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه آن چیزی که امروز بیشتر به آن نیاز داریم فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت است که به برکت انقلاب اسلامی و توسط حضرت امام(ره) احیا شد افزود: امام از سال ۴۲ همواره در فعالیت های خود دنبال احیای فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت بود چراکه قبل از امام این کار بر روی زمین مانده بود و حضرت امام(ره) با مجاهدت های فراوان این کار بزرگ را انجام دادند.
امام جمعه اراک احیا و تقویت فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت را لازمه رسیدن به توفیقات بزرگ دانست و گفت: اگر می خواهیم در عرصه های مختلف پیشرفت حاصل کنیم باید این فرهنگ روز به روز تقویت شود.
دری نجف آبادی یادآور شد: فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت آثار و برکات فراوانی دارد که در چهل سال انقلاب اسلامی بارها شاهد این توفیقات بوده ایم.
وی با اشاره به اینکه کرونا درس های بزرگی به جوامع بشری داد که مدیریت اسلامی می تواند راهگشا باشد افزود: توکل بر خداوند، باور قلبی به اراده و قدرت خداوند، تکلیف مداری، اخلاص و کار برای خداوند متعال از دیگر درس های کرونا است.
امام جمعه اراک ادامه داد: امروز تحقق جهش تولید نیازمند انسجام و وحدت همه جانبه است و باید در این مسیر تلاش جهادی، ابتکار و خلاقیت داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار