معاون استاندار کردستان:
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: رفع مشکلات و نیازمندیهای مردم باید سرلوحه برنامه های مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باشد.
کد خبر: ۸۵۲۷۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹ 20 May 2020

رفع نیازمندی‌های مردم سرلوحه برنامه‌های مدیران باشد 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: رفع مشکلات و نیازمندیهای مردم باید سرلوحه برنامه های مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باشد.

حسین خوش اقبال عصر سه‌شنبه در جلسه مدیران حوزه معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان این مطلب اظهار داشت: مردم ولی نعمتان ما هستند و همه مدیران باید با توام توان با ارائه خدمات صادقانه برای رفع نارسایی ها مردم تلاش خود را مضاعف کنند.

وی افزود: مسائل امنیتی و اجتماعی از مهمترین مباحث در مسیر توسعه هستند و باید با برنامه ریزی همه جانبه جهت رسیدن به اهدف توسعه در این حوزه ها تلاش کرد.

خوش اقبال در ادامه خطاب به مدیران حوزه معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان گفت: شما باید همواره با پشتکار فراوان در راه خدمت به مردم در کار خود گام بردارید و با ارزیابی دقیق برنامه ها و نیز نحوه همکاری دستگاه‌های اجرایی در این حوزه ها به دقت برنامه های توسعه محور خود را اجرایی کنید.

وی گفت: باید با اطلاع رسانی و شفاف سازی اقدامت خود آنها را به مردم اعلام کنید تا افکار عمومی در جریان اقدامت صورت گرفته قرار گیرند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در پایان گفت: نباید از تحلیل و بررسی مسائل در حوزه کاری خود قافل شویم و حتما ضروریست تا با رفع کاستی ها و تقویت نقاط قوت خود گامهای اساسی را برای تحقق اهداف توسعه در جامعه محکم‌تر برداریم.

مدیران خدمات دولت در کردستان را اطلاع رسانی کنند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان همچنین در نوزدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان کردستان گفت: مدیران دستگاههای اجرایی خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید و نظام را در استان کردستان به مردم اطلاع رسانی کنند.

حسین خوش اقبال عصر امروز اظهارداشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی طبق بند ج ماده ۳۷ آیین نامه قانون برنامه‌های توسعه کشور بایستی اقدامات انجام شده خود را به اطلاع مردم برسانند.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید همه توان خود را جهت اطلاع رسانی و شفاف سازی اقدامات خود به عمل آورند تا افکار عمومی را به صورت شفاف در جریان برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته قرار دهند .

خوش اقبال افزود: مدیران می‌توانند با آگاه سازی مردم زمینه مشارکت آنها را در اجرای برنامه‌های توسعه در استان را افزایش دهند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان خواستار همکاری بیشتر صدا و سیما و رسانه‌های جمعی و فعالان فضای مجازی برای اطلاع رسانی دقیق و جامع به مردم استان شد.

وی در رابطه با نحوه برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در استان نیز گفت: طبق دستورالعمل اعلام شده امسال برای حفظ سلامت مردم و رعایت پروتکل‌های اجتماعی درسراسر کشور و استان راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار نمی‌شود.

خوش اقبال خاطرنشان کرد: در این راستا صدا و سیما و رسانه های جمعی و فضای مجازی می توانند با اطلاع رسانی زوایای اهمیت نامگذاری روز جهانی قدس را برای مردم تشریح کنند.

وی در پایان در مورد نحوه برگزاری نماز عید فطر در استان نیز گفت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا و به منظور حفظ سلامت مردم نماز عید فطر امسال با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دیگر نکات بهداشتی و پروتکل‌های اعلام شده در استان همزمان با سراسر کشور اقامه می‌شود.

منبع/ ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار