مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: با هدف جلوگیری از ترددهای غیرضروری، طرح توزیع الکترونیکی سوخت مصرف کنندگان بخش کشاورزی استان از ابتدای تیر اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷ 18 May 2020

توزیع الکترونیکی سوخت بخش کشاورزی در کردستان 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: با هدف جلوگیری از ترددهای غیرضروری، طرح توزیع الکترونیکی سوخت مصرف کنندگان بخش کشاورزی استان از ابتدای تیر اجرا می‌شود.

عبدالله گیتی‌منش روز دوشنبه اظهار داشت: این کار در راستای ارائه خدمات مطلوب به مصرف کنندگان سوخت بخش کشاورزی و از طریق بستر بانکی و الکترونیکی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این طرح شامل مصرف کنندگانی می‌شود که سهمیه ماهیانه آنان کمتر از ۶ هزار لیتر است، افزود: عرضه خارج از شبکه و قاچاق سوخت، هزینه بالای چاپ و توزیع و امحای حواله‌های صادره از جمله مشکلات ناشی از توزیع سوخت به صورت حضوری است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با شبکه بانکی استان مصرف کنندگان جز با مراجعه به سایت نیو تجارت آسان https://newtejaratasan.niopdc.ir و ثبت نام، سهمیه سوخت آنان در کارت بانکی شارژ می‌شود.

گیتی‌منش با اشاره به وجود بیش از ۶۲ هزار مصرف کننده جز در استان از آمادگی کامل برای تامین و توزیع سوخت مورد نیازاین بخش خبر داد و اضافه کرد: در سال‌های گذشته نیز توزیع الکترونیکی نفت سفید ۲۸ هزار خانوار نفت سفیدسوز اجرا شده است.

وی خواستار تسریع در اجرای طرح پلاک گذاری ادوات کشاورزی استان، با پیگیری سازمان جهاد کشاورزی و کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان شد و افزود: این طرح در حال پیگیری است و نقش موثری در مدیریت و نظارت بر توزیع سوخت مورد نیاز بخش کشاورزی خواهد داشت لذا لازم است دستگاه‌های متولی با جدیت درخصوص رفع موانع موجود و عملیاتی کردن آن گام بردارند.

در حال حاضر ۷۸ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ باب سی ان جی در کردستان به مردم خدمات می‌دهند.

منبع/ ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار