مخابرات کردستان؛
مخابرات کردستان رتبه نخست کشور در استفاده از فیبرنوری را کسب کرد.
کد خبر: ۸۵۱۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷ 18 May 2020

مدیر مخابرات منطقه کردستان از کسب عنوان نخست کشور در زمینه توسعه شبکه فیبرنوری و تکنولوژی تلفن ثابت و همراه اول خبر داد.
آزاد حکمت با اشاره به اینکه مخابرات منطقه در استفاده از آخرین تکنولوژی‌های تلفن ثابت و اینترنت بر بستر فیبر نوری رتبه نخست را در کشور کسب کرد افزود : تمام تلاش این مجموعه ارائه آخرین تکنولوژی‌ها و خدمات مخابراتی به شهروندان است.
مدیر مخابرات منطقه کردستان از نصب و راه‌اندازی تلفن ثابت و اینترنت باند پهن بر بستر سیم مسی با تکنولوژی جدید VDSL و کسب رتبه دوم کشوری در این خصوص خبر داد و اضافه کرد : در چهار ماهه اخیر ۲۱۶ سایت تکنولوژی‌های جدید و ارتقای پوشش تلفن همراه به‌ منظور حل مشکلات و ضعف آنتن‌دهی تلفن‌همراه در استان نصب و راه‌اندازی شده است.
وی از افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت پهنای باند ، ظرفیت BRAS و ارتقای up link شهرستان‌های بانه ، سقز ، مریوان بین ۲ تا ۵ برابر در حوزه اینترنت خبر داد و گفت : خوشبختانه با این اقدام موفق شدیم کیفیت سرویس‌های مخابراتی بر بستر دیتا را به نحو چشمگیری ارتقا دهیم.
حکمت گفت : توسعه و ارتقای شبکه ویدئو کنفرانسی ، اجرای هوشمندسازی مدارس روستایی در حدود ۲۸۰ مدرسه ، حمایت از گرداندگان چرخه اقتصاد داخلی و پیمانکاران بومی استان از دیگر اقدامات انجام شده در استان کردستان است.

منبع/ خبرگزاری صداوسیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار