فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: بیش از ۳۰ تن چوب قاچاق طی یک عملیات پلیسی در بازرسی از ۲دستگاه خودرو در ایست و بازرسی شهید میرجلیلی کامیاران کشف شد.
کد خبر: ۸۵۱۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴ 18 May 2020

بیش از ۳۰ تن چوب قاچاق در کامیاران کشف شد 

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: بیش از ۳۰ تن چوب قاچاق طی یک عملیات پلیسی در بازرسی از ۲دستگاه خودرو در ایست و بازرسی شهید میرجلیلی کامیاران کشف شد.

سردار علی آزادی روز دوشنبه در این گفت و گو اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید میرجلیلی شهرستان کامیاران حین کنترل خودروهای عبوری موفق به شناسایی ۲ دستگاه کامیون حامل چوب قاچاق شدند.

وی افزود: با هماهنگی مراجع قضایی خودروهای مورد نظر متوقف و در بازرسی از آن بیش از ۳۰ تن چوب قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به دستگیری ۲ نفر و معرفی آنان به مراجع ذیصلاح اضافه کرد: کارشناسان ارزش این مقدار چوب قاچاق را بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سارق ۱۵ فقره سرقت در سنندج دستگیر شد

رییس پلیس آگاهی کردستان گفت: سارق ۱۵ فقره سرقت که اقدام به سرقت محتویات داخل خودرو می‌کرد در سنندج دستگیر شد.

سرهنگ عبدالله فاتحی اظهار داشت: پس از گزارش چند مورد سرقت محتویات داخل خودرو ماموران تحقیقات را برای دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.

وی افزود: با بررسی بانک اطلاعاتی سارقین، دوربین‌های محل سرقت‌ها و تحقیقات محلی ماموران موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند که در بازجویی‌ها به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کرد.

مشمولان خدمت وظیفه عمومی می‌تواندد در کنکور ۹۹ شرکت کنند

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی اسنان گفت : همه مشمولانی که از مقطع دیپلم و بالاتر از مدارس یا دانشگاه ها در سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ فارغ التحصیل شده اند، می‌توانند در آزمون‌های سراسری سال ۱۳۹۹ شرکت کرده و در صورت پذیرفته شدن و دارا بودن شرایط لازم از مهر ماه در دانشگاه تحصیل کنند.

سرهنگ علی مجیدی اظهار داشت: با توجه به اینکه آزمون‌های سراسری امسال با تعویق مواجه شده است ، مشمولان و خانواده‌های آنان هیچ گونه دغدغه‌ای در این خصوص نداشته باشند زیرا در صورت قبولی این عزیزان و پذیرفته شدن آنان در دانشگاه ها با احراز شرایط قانونی لازم، ادامه تحصیل آنان بلامانع است.

وی یادآور شد: این مشمولان حتی در صورت اعزام به خدمت نیز برابر ضوابط مجاز به ترخیص از خدمت و تحصیل هستند.

سرهنگ مجیدی افزود: سربازان وظیفه غیر غایب هم که اکنون در حال خدمت هستند می‌توانند در آزمون های سراسری شرکت کرده و درصورت قبولی و احراز شرایط لازم برای ادامه تحصیل درمقاطع تحصیلی کارشناسی و بالاتر از خدمت ترخیص و در دانشگاه ثبت نام کنند.

وی اضافه کرد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان درپیام رسان سروش به نشان khabarsarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

منبع/ ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار