رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان از همنوایی شاعران کردستانی با پویش ملی فلسطین آزاد برای آزادی قدس شریف از دست صهیونیست‌ها خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲ 18 May 2020

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان از همنوایی شاعران کردستانی با پویش ملی فلسطین آزاد برای آزادی قدس شریف از دست صهیونیست‌ها خبر داد.
روابط‌عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، امین مرادی از همنوایی شاعران کردستانی با پویش ملی فلسطین آزاد برای آزادی قدس شریف از دست صهیونیست‌ها خبر داد.

شاعران و نویسندگان کردستانی با پویش «فلسطین آزاد» هم‌نوا شدند

وی با بیان اینکه از ویژگی‌های اصلی و مهم هنرمندان متعهد، واکنش به‌موقع به رویدادها و ارتفاقات پیرامون خود است، افزود: یکی از مسائل مهم روز در طول چند دهه اخیر به‌ویژه بعد از پیروی انقلاب اسلامی، ماجرای اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی بوده و همواره در رشته‌های مختلف هنری مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان تولید آثار در راستای دفاع از حق مردم مظلوم فلسطین و بیان دشمنی‌های رژیم غاصب صهیونیستی بر علیه بشریت را یکی از نیازهای ضروری در عصر حاضر برشمرد و گفت: مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری و موسسه سپهر سوره هنر، در راستای نیل به تولید آثار ادبی با محوریت فلسطین آزاد، پویش ملی "فلسطین آزاد" را راه‌اندازی کرده است.
وی با بیان اینکه پویش ملی فلسطین آزاد به منظور پاسداشت سال‌ها مبارزه و شهادت مردم مظلوم فلسطین، ترمیم زخم‌ قلب‌های آزادگان جهان و تلاش برای رهایی قدس شریف از چنگ اسرائیل غاصب راه‌اندازی شده است، ادامه داد: شاعران و نویسندگان می‌توانند تا جمعه 2 خرداد ماه روز جهانی قدس اشعار و متون ادبی خود را با درج هشتگ #فلسطین_آزاد در صفحه‌های اینستاگرام خود منتشر کرده و در این پویش شرکت کنند.

مرادی با بیان اینکه شاعران و فعالان ادبی استان از زمان انتشار این فراخوان آمادگی خود را برای حضور در این پویش اعلام کرده و همانند دیگر عرصه‌ها در این بخش نیز حضوری پررنگ خواهند داشت، اظهار کرد: فعالان ادبی که خود امکان انتشار آثار را ندارند، می‌توانند آثارشان را به حوزه هنری کردستان ارسال کرده تا به شکل مناسب در بستر شبکه‌های اجتماعی منتشر شود.

منبع/ روابط‌عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار