مدیر آموزش و پرورش شهرستان قروه گفت: در راستای استمرار فرایند آموزش، تعداد 20 دستگاه تبلت به ارزش 40 میلیون تومان به دانش‌آموزان مدارس دلبران اهداء شد.
کد خبر: ۸۴۸۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵ 10 May 2020

 اهداء 20 دستگاه تبلت رایگان به دانش‌آموزان مدارس شهر دلبران

جعفر عبدالملکی امروز در این گفت‌وگو اظهار کرد: آموزش فرایندی مستمر و تعطیل ناشدنی است و به دنبال شیوع ویروس کرونا، آمار قابل توجهی از دانش‌آموزان در مناطق کم برخوردار و بی‌بضاعت شرایط سخت افزاری لازم برای عضویت و دریافت مطالب شبکه شاد را ندارند.

وی افزود: برای استفاده دانش‌آموزان از آموزش در این ایام کرونایی اقدامات گسترده‌ای انجام شد و در همین راستا و با هدف پوشش حداکثری از تمام ظرفیت‌های لازم استفاده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بدلیل عدم برخورداری برخی خانواده‌ها از گوشی یا تبلت هوشمند برای پیگیری دروس توسط دانش‌آموزان در فضای مجازی تعدادی تبلت تهیه و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان قروه عنوان کرد: این تبلت‌ها با همت یکی از همکاران متعهد اهل دلبران و یک نفر از والدین دانش‌آموزان این شهر از وزارت ارتباطات دریافت و بین دانش‌آموزان مدارس (آزادگان، شهید نجفی، شهید همایون و تیام دلبران) توزیع شد.

عبدالملکی آموزش و پرورش را نهادی مردمی دانست و از همت بلند خیرین، روسا و مسوولان نهادها و ارگان‌های مختلف که بازوانی توانمند برای مرتفع شدن مشکلات دستگاه تعلیم و تربیت هستند، قدردانی کرد.

منبع/ فارس 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار