شهروندان دیلم استان بوشهر از افت فشار و گاهی قطعی آب شرب در این شهر گله‌مند و خواستار حل این مشکل شدند.
کد خبر: ۸۴۴۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷ 02 May 2020

شهروندان دیلم بوشهر خواستار حل مشکل افت فشار آب شدند

شهروندان دیلم استان بوشهر از افت فشار و گاهی قطعی آب شرب در این شهر گله‌مند و خواستار حل این مشکل شدند.

آنان اظهار داشتند: با توجه به گرمسیری بودن منطقه و نیاز مبرمی که به آب در این وضعیت بحرانی بخاطر شیوع ویروس بیماری کرونا وجود دارد، نباید با کمبود و حتی قطعی آب مواجه شوند.

عده‌ای از آنها مدعی هستند حتی با وجود استفاده از تلمبه نیز با افت شدید و برخی مواقع با قطعی آب مواجه شده‌ایم.

شهروندان دیلم یادآور شدند: با توجه به وضعیت بحرانی کنونی و الزام به توصیه و نکات بهداشتی، کمبود و قطعی‌های آب با وجود اینکه هنوز در فصل بهار هستیم توجیهی ندارد و باید مسئولان مرتبط پاسخگو باشند و برای برطرف کردن این مشکل چاره اندیشی کنند.

مدیر آب و فاضلاب دیلم گفت: مصرف آب شهروندان دیلمی با شیوع ویروس کرونا به منظور رعایت بهداشت فردی نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته‌است.

مهدی شولی افزود: به همین دلیل امسال زودتر از سال‌های گذشته مصرف آب در این شهر به اوج رسیده و باعث شده‌است در مناطقی از شهر در ساعت‌های پیک با افت فشار آب یا قطعی موقت روبرو شویم.

وی اظهار داشت: برای رفع مشکل این مناطق نیاز به تغییراتی در شبکه توزیع است که در این ارتباط در ماه گذشته قرارداد عملیات نوسازی ۲ کیلومتر از شبکه توزیع با پیمانکار منعقد شده‌است.

مدیر آب و فاضلاب دیلم گفت: در قالب پیمان منعقدشده، تغییراتی در شبکه توزیع و نحوه توزیع آب انجام خواهد شد تا ضمن توزیع متعادل و عادلانه در آب شهر، قطعی در نقاط مشکل دار بویژه منطقه بسیجیان برطرف شود.
وی بیان کرد: به منظور برطرف کردن افت فشار خرید و راه‌اندازی سیستم هوشمند کنترل فشار پمپ‌های خط ورودی شهر در دست پیگیری است.

شولی با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد قطعی و افت فشار کمتری در آینده در شبکه توزیع آب شهر ایجاد شود، گفت: امیدواریم با مدیریت مصرف بهینه مردم شهرستان، تابستان کم تنش آبی داشته باشیم.

شهرستان دیلم با ۳۵ هزارنفر جمعیت در شمال استان بوشهر واقع است.

منبع/ ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار