مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: در حال حاضر احداث ۱۲ پروژه ورزشی نیمه تمام سال های گذشته به اتمام رسیده که در آینده ای نزدیک افتتاح و بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۸۴۲۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲ 26 April 2020

۱۲پروژه ورزشی در استان کردستان آماده افتتاح و بهره برداری است

حامد جولایی با اشاره به افتتاح ۱۲ پروژه ورزشی پس از شکست کرونا اظهار داشت: افتتاح سالن شش هزار نفری سنندج با حضور وزیر ورزش و جوانان و معاون اول رییس جمهور، سالن هزار و ۲۰۰ نفری شهرستان بانه، سالن های چند منظوره و زمین چمن های مصنوعی و طبیعی در سطح استان کردستان از برنامه های توسعه ای و اجرایی اداره کل ورزش و جوانان استان در سال ۹۹ به شمار می آید.

وی با اشاره به تعطیلی اماکن ورزشی استان از اسفند ماه ۹۸ تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری، افزود: با توجه به شیوع کرونا از اسفند ماه سال ۹۸ طبق دستور وزیر ورزش و جوانان جهت پیشگیری از گسترش ویروس کرونا ۳۰۰ مکان ورزشی دولتی و ۷۰۰ مکان ورزشی خصوصی و دولتی خارج از پوشش وزارت ورزش و جوانان تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری تعطیل هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در خصوص جبران خسارات ناشی از تعطیلات اخیر، ادامه داد: اخیراً مکاتباتی با مسئولان استانی انجام شده که به مکان های ورزشی بخش های خصوصی تسهیلات کم بهره جهت جبران خسارات تعلق گیرد و همچنین طبق دستور وزیر ورزش و جوانان از اماکن دولتی در اختیار بخش خصوصی نیز اجاره ای گرفته نشود.

جولایی یادآور شد: در حال حاضر شش مکان ورزشی دولتی استان را در اختیار ستاد مقابله با کرونا قرار داده ایم و با کمک سازمان های مردم نهاد جوان استان موفق به پخش سه هزار پک بهداشتی در بین خانواده های کم بضاعت و همچنین توزیع روزانه شش هزار ماسک در سطح استان شده ایم.

منبع/ روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار