آنچه در این فیلم می بینید ، مراسم عروسی یک زوج جوان در کهگیلویه و بویراحمد است که با رعایت شرایط این روزها در کمال سادگی برگزار شده است.
کد خبر: ۸۳۴۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۱ 29 March 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، با شیوع کرونا بسیاری از فعالیت ها و آئین هایی که به صورت اجتماعات گسترده برگزار می شد دستخوش تغییرات شده و دیگر از آن همه شلوغی ها خبری نیست.
در کهگیلویه و بویراحمد ، معمولا همه آئین ها و مراسمات بنابر فرهنگ منطقه با حضور حداکثری برگزار می شود به گونه ای که برای برگزاری یک آئین عروسی از نزدیکترین تا دورترین بستگان و حتی دوستان دعوت می شود یا در مراسمات ترحیم هم چنین وضعیتی حاکم می شود.
برگزاری یک مراسم عروسی بدون حضور حداکثری بستگان و دوستان در کهگیلویه و بویراحمد از جمله مواردی است که تا یک ماه پیش به ذهن هیچکس خطور هم نمی کرد اما این روزها این مراسم با وجود کمترین تجمع ممکن صورت می گیرد.
این روزها برگزاری مراسمات تدفین و ترحیم درگذشتگان در کمال سادگی و سکوت برگزار می شود اما در خصوص مراسمات عروسی عده ای سعی کرده اند کار را به بعدا موکول کنند و منظر تغییر وضعیت باشند اما عده ای دیگر تاخیر را جایز ندانسته و ضمن برگزاری مراسم عروسی خود اما با یک اقدام فرهنگ ساز ، این مراسمات را در کمال سادگی و بدون از هیچگونه تجمعی برگزار می کنند.
آنچه در این فیلم می بینید ، مراسم عروسی یک زوج جوان در کهگیلویه و بویراحمد است که با رعایت شرایط این روزها در کمال سادگی برگزار شده است.
دانلود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار