رئیس گروه پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان گفت: از بعد از ظهر فردا دوشنبه تا اواخر روز سه‌شنبه هفته جاری، بارش برف و باران در نیمه جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۸۰۶۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷ 15 December 2019

به گزارش تابناک کردستان، بهرام چاره‌خواه در گفت‌وگو با تسنیم درباره وضعیت جوی چند روز آینده استان اظهار کرد: از امروز تا ظهر دوشنبه بارشی در آسمان کردستان نداریم.

وی گفت: از بعد از ظهر فردا دوشنبه تا اواخر روز سه‌شنبه هفته جاری، بارش برف و باران در نیمه جنوبی استان به‌ویژه «پالنگان، هورامان، کامیاران، موچش، دهگلان، قاملو، قروه و جنوب سنندج» پیش‌بینی می‌شود.

رئیس گروه پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان تصریح کرد: میزان بارش برف و باران برای شهرستان‌های قروه، دهگلان، کامیاران و سنندج بین 10 تا 20 میلی‌متر بوده و بقیه مناطق کمتر از 10 میلی‌متر پیش‌بینی شده است.

وی گفت: پس از عبور سامانه بارشی، دماهای شبانه و اول صبح روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری کاهش می‌یابد.

چاره‌خواه افزود: بارش برف هفته‌جاری «لغزندگی جاده‌، مه آلوده شدن هوا، کاهش دید و اختلال در تردد در گردنه‌ها و ارتفاعات» استان را به دنبال داشته و به مسافران و رانندگان توصیه می‌شود که از صعود به ارتفاعات و ترددهای غیرضروری پرهیز کرده و در صورت الزام، حتماً تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار