مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت توزیع شیر در مدارس گفت: تلاش می‌کنیم که تا پایان سال تحصیلی، ۶۰ نوبت در مدارس مناطق محروم شیر توزیع کنیم که البته انجام این کار نیازمند تامین اعتبار است.
کد خبر: ۸۰۴۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶ 09 December 2019

به گزارش تابناک کردستان، زهرا عبداللهی درباره آخرین وضعیت توزیع شیر در مدارس، اظهار کرد: در این زمینه به طور مداوم جلساتی را با کمیته شیر مدرسه، سازمان برنامه و بودجه و وزارت آموزش و پرورش داریم که با این طرح موافقت شده و قول داده‌اند که برای مدارس مناطق محروم کشور اعتبارات دیده شود و برنامه شیر مدرسه انجام شود.

وی با بیان اینکه در مرحله اول قرار است برنامه شیر مدرسه را در تمام مقاطع مدارس مناطق محروم اجرا کنیم، گفت: برای اجرای این برنامه حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که سازمان برنامه و بودجه قول داده است این اعتبار را تامین کند.

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت تصریح کرد: به محض اینکه اعتبارات را تامین کنند، توزیع شیر در مدارس را آغاز می‌کنیم و در این زمینه جلساتی را پیش می‌بریم. البته تلاش‌مان این است که از همین امسال این اقدام را آغاز کنیم و قرار شده که تا پایان سال تحصیلی ۶۰ نوبت در مدارس مناطق محروم شیر توزیع شود و امیدواریم به زودی اعتبارات آن تامین شود.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار