رئیس پلیس آگاهی کردستان خبر داد
رئیس پلیس آگاهی استان کردستان با اشاره به اینکه در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر حمله تعدادی افراد شرور قمه به دست به منازل شخصی و سرقت اموال آنها گفت: پلیس آگاهی استان کردستان در اقدامی سریع موفق به دستگیری باند ۹ نفره این سارقان قمه به دست شد.
کد خبر: ۸۰۰۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸ 27 November 2019

به گزارش تابناک کردستان، سرهنگ عبدالله فاتحی در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان کردستان با اشاره به اجرای طرح مقابله با سارقان در شهر سنندج اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح 5 دستگاه خودرو مسروقه پژو ۴۰۵ و ۲۰۶ کشف و ضبط شد و 5 نفر راننده خودروها نیز دستگیر شدند و تلاش برای دستگیری سارقان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر حمله تعدادی افراد شرور قمه به دست به منازل شخصی و سرقت اموال آنها گفت: پلیس آگاهی استان کردستان در اقدامی سریع موفق به دستگیری باند ۹ نفره این سارقان قمه به دست شد.

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان با اعلام اینکه از این افراد تعدادی گوشی، تلویزیون، قمه و قطعات خودرو و ... کشف و ضبط شد، تصریح کرد: ۷ نفر از این سارقان به عنف مرد و ۲ نفر زن هستند که این افراد قمه به دست با ایجاد رعب و وحشت به منازل شخصی افراد حمله کرده و اقدام به سرقت تلویزیون، گوشی، طلاجات و پول‌های نقدی افراد می‌کردند.

وی گفت: این سارقان به 5 فقره سرقت در شهر سنندج اعتراف کردند که پس از انجام اقدامات لازم برای تعیین حکم تحویل مراجع قضایی خواهند شد.

فاتحی از دستگیری 3 نفر سارق سابقه‌دار جیب‌بر در سنندج خبر داد و افزود: این سارقان که در سطح شهر سنندج، دهگلان و قروه اقدام به جیب‌بری می‌کردند به ۴۱ فقره جیب‌بری اعتراف کردند و ۳۰۰ میلیون ریال از این سارقان کشف و به مالباخته‌ها برگردانده شد.

وی با اشاره به دستگیری یک سارق طلاجات کودکان در خیابان‌ها اظهار کرد: این مجرم نیز به ۹ فقره سرقت از کودکان در سطح شهر اعتراف کرده که طلاجات کشف‌شده تحویل افراد مالباخته شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان با تأکید بر اینکه مردم باید در راستای حفاظت از اموال و جان خود همواره نکات ایمنی را انجام دهند، خطاب به سارقان گفت: پلیس آگاهی اجازه دهن‌کجی و دست‌درازی به اموال مردم را نمی‌دهد و با افراد قانون‌شکن برخورد قاطعانه خواهد داشت.

وی به شماره اورژانس پلیس آگاهی اشاره کرد و افزود: شماره تماس ۱۳۰ اورژانس پلیس آگاهی آماده شنیدن پیشنهادها، انتقادات و اخبار در زمینه افراد خلاف‌کار سطح استان است و تمام موارد را پیگیری خواهد کرد.

یکی از مالباختگان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با مهمانم در خانه تنها بودیم که زنگ به صدا درآمد و بافکر اینکه دخترم است، آیفون را زدم اما سه نفر قمه به دست وارد خانه ما شدند و یک نفر قمه را زیر گردنم گذاشت و یک نفر هم به مهمان حمله کرد و نفر سوم نیز تلویزیون و گوشی و کیف‌های پول ما را سرقت کرد.

وی گفت: بعد از گزارش این امر به ۱۱۰ و با پیگیری‌های پلیس آگاهی این افراد دستگیر شدند که اقدام به‌موقع نیروی انتظامی قابل ‌تقدیر است.

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار