سخنگوی ستاد شناسایی مشمولین طرح حمایت معیشتی گفت: افرادی که نسبت به عدم دریافت یارانه حمایت معیشتی اعتراض دارند باید بعد از ۴۸ ساعت از دریافت کدرهگیری در سامانه‌ دیگری ثبت نام کنند.
کد خبر: ۸۰۰۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵ 26 November 2019

به گزارش تابناک کردستان، حسین میرزایی با اشاره به اینکه پیامک‌های اعتراض در مورد عدم واریز حمایت معیشتی باید فقط از طریق شماره تلفن سرپرست خانوار ارسال شود، اظهار کرد: در غیر اینصورت امکان ثبت اعتراض در سامانه #6369* و بررسی آن وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سؤال که بعد از اینکه کد رهگیری برای افراد ارسال شد، چه اقدامی باید انجام دهند، گفت: پس از ثبت اعتراض که از صبح روز گذشته آغاز شد ظرف ۲۴ ساعت نتیجه بررسی و استعلام را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولین طرح حمایت معیشتی دولت تصریح کرد: برخی از افراد که پیامک واریز کمک معیشت را دریافت نکرده‌اند و مشمول بوده‌اند از طریق پیامک به آنها اطلاع رسانی می‌شود و برای افرادی که مشمول نبوده‌اند نیز کد رهگیری ارسال خواهد شد در مجموع پیام‌های اقتضایی و متناسب با آنها ظرف ۲۴ ساعت از طریق پیامک به آنها اعلام می‌شود.

وی گفت: نکته‌ای که وجود دارد این است که در مرحله بعد سرپرستان خانواری که خود را مشمول می‌دانند اما کمک معیشت به آنها تعلق نگرفته پس از ۴۸ ساعت از دریافت کد رهگیری باید داخل سامانه‌ای که بعدا اعلام می‌شود مجدداً ثبت نام و اطلاعات کامل خود را درج کنند.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار