سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت رفاه ضمن اشاره به فعال نشدن کد دستوری #6369* در اپراتورهای تلفن همراه اول گفت: این اختلال قطعاً امروز رفع می‌شود.
کد خبر: ۷۹۹۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 24 November 2019

به گزارش تابناک کردستان، حسین میرزایی با بیان اینکه با توجه به اختلال پیش آمده در کد دستوری #6369* برای ثبت درخواست جاماندگان بسته حمایتی مشترک تلفن همراه اول اظهار کرد: با توجه به بیانیه وزارت ارتباطات این اختلال قطعاً امروز رفع خواهد شد.

وی گفت: تاکنون ۳۰۵ هزار کدملی در سامانه ثبت شده که از این تعداد ۷۰ درصد مشترک ایرانسل، ۱۰ درصد رایتل و مابقی برای سایر اپراتورها هستند.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت رفاه با تاکید بر اینکه اختلال ایجاد شده قطعاً امروز رفع می‌شود، تصریح کرد: شهروندان و متقاضیان نگران نباشند و چرا که مهلت ۱۰ روزه‌ای برای ثبت درخواست آنها در سامانه و از طریق کد دستوری ذکر شده پیش‌بینی شده است لذا در روزهای آتی می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند.

وی همچنین تاکید کرد که با توجه به بررسی وضعیت مالی درخواست دهندگان بسته حمایتی از طریق آزمون وسع، درصد خطا برای بررسی اطلاعات بسیار کم است گفت: پس از بررسی‌های لازم از طریق آزمون و در صورت لزوم، بسته حمایتی به متقاضیان تعلق می‌گیرد این در حالیست که تمامی ایرانیان سرپرست خانوار می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند.

میرزایی همچنین از شهروندان خواست تا به هیچ وجه مراجعه حضوری به وزارت رفاه و ادارات رفاه استان‌ها، کمیته امداد، بهزیستی و ... نداشته باشند.

این در حالیست که حامد شمس، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اشاره به فعال نشدن کد دستوری #6369* در برخی اپراتورهای تلفن همراه بالاخص همراه اول، وزارت ارتباطات و فناوری ارتباطات را مسئول پاسخگویی اختلال پیش آمده دانست.

وی با اشاره به عدم رفع اختلال ایجاد شده در کد دستوری مذکور علی‌رغم اطلاع‌رسانی‌های چندباره در این زمینه تاکید کرد: وزارت ارتباطات باید در این باره پاسخگوی متقاضیان باشد.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار