مردم بصیر و ولایتمدار سنندج هم‌صدا و متحد، خشم و انزاجار خود را بر سر اخلالگران فریاد زده و حمایت‌شان را از ثبات امنیت در کشور و استان اعلام کردند.
کد خبر: ۷۹۹۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶ 23 November 2019

به گزارش تابناک کردستان، امروز حماسه‌ای دیگر با حضور مردم در سنندج خلق شد، مردم این شهر به صورت خودجوش بعد از اغتشاشات چند روز اخیر که به بهانه اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین روی داد، آگاهانه دست به راهپیمایی زده و برائت خود را از اخلالگران نظم و امنیت عمومی با شعار مرگ بر اخلالگر و مرگ بر معاند فریاد زدند.

در کردستان همه از زن و مرد، پیر و جوان، بازاری و کارمند، کارگر و نظامی، دانش آموز و دانشجو، روستایی و شهری آمده بودند تا بگویند هنگامی که پای منافع ملی و امنیت کشور به میان آید، دیگر ساکت نمی‌نشینند و برای دفاع از میهن به میدان آمده و اجازه ایجاد ناامنی و آشوب را به هیچ کسی نمی‌دهند.

امروز هم حماسه‌ای دیگر در تاریخ انقلاب و استان کردستان رقم خورد تا بدخواهان و دشمنان بدانند، مردم انقلابی و هوشیار ایران اسلامی تا زمانی که سخن از توطئه و فتنه باشد، همچنان در صحنه خواهند بود و هیچگاه برای حفاظت و پاسداری از امنیت این سرزمین ساکت نخواهند نشست.

امام جمعه موقت سنندج امروز در جمع مردم سنندج گفت: متاسفانه در چند روز گذشته مواردی اتفاق افتاد که نباید روی می‌داد.

ماموستا معروف خالدی افزود: به بهانه‌گران شدن بنزین اتفاقاتی روی داد که موجب خوشحال شدن دشمن شد.

وی خاطرنشان کرد: مردم باغیرت کردستان جدای از گلایه‌هایی که در خصوص مسائل اقتصادی دارند، از اصل نظام و حاکمیت دفاع خواهند کرد.

امام جمعه موقت سنندج گفت: مسئولان باید مطالبه‌گری و دغدغه‌های مردم را پاسخگو باشند.

وی افزود: در جمهوری اسلامی اعتراض مسالمت‌آمیز حق مردم بوده و ممنوع نیست اما ضرر رساندن به اموال عمومی درست نیست و ما مردم کردستان اعلام می‌کنیم که صف این مردم از آشوبگران جداست.

خالدی تصریح کرد: اگر جوانانی هم از روی جهالت در کنار اخلاگران پایشان لغزید نظام مقتدر جمهوری اسلامی آنها را مورد عفو قرار می‌دهد.

وی گفت: زمانی یهود و نصارا با هم اختلاف داشتند اما امروز علیه جمهوری اسلامی و اسلام به ریاست و سردمداری امریکا و انگلیس فتنه‌افکنی می‌کنند.

امام جمعه موقت سنندج از حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی قدردانی کرد و افزود: مطالبات اقتصادی برحق و راهپیمایی مسالمت‌آمیز حق است اما اغتشاش و آشوب و ضرر به بیت‌المال و مردم را محکوم می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: پیامبر گرامی اسلام امنیت و سلامت را دو نعمت مجهول دانسته‌اند چرا که بدون سلامت و امنیت زندگی وجود ندارد و ما مردم کردستان اعلام می‌داریم که همچنان از امنیت استان و کشور دفاع می‌کنیم و اجازه اغتشاش به آشوبگران را نخواهیم داد.

صدا و سیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار