رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی گفت: همه مردم از طریق اینترنت ملی می‌توانند امکانات خود را برای جستجو در پایگاه‌های اینترنتی (وب سایت ها) فراهم کنند.
کد خبر: ۷۹۸۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱ 19 November 2019

به گزارش تابناک کردستان، سیدصادق امامیان درباره آخرین وضعیت دسترسی به اینترنت ملی اظهار کرد: آنچه به سازمان تنظیم مقررات مربوط می‌شود استفاده مردم از سرویس‌های رسانه‌ای کشور (رسانه‌های صوتی و تصویری) است که برای به اشتراک‌گذاری ویدئوها، سرور‌ها و زیرساخت‌ها از طریق اینترنت ملی به راحتی فراهم است.

وی با بیان اینکه اغلب مردم تاکنون به طور سنتی از طریق سرور جستجوگر بین‌المللی برای مراجعه به سایت‌های داخلی استفاده می‌کردند گفت: اکنون مردم می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه ۳۰۰۰۰۸۰۰ لینک آن را برای روی تلفن همراه دریافت و از طریق آن به سایت مورد نظر مراجعه کنند، همچنین با مراجعه با سامانه satra.ir به راحتی می‌توانند به سرویس‌های داخلی متصل و از ۲۰ سرویس شامل ایمیل، ​نقشه و خدمات متنوع بهره‌مند شوند.

رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی تأکید کرد: جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و مردم به راحتی می‌توانند به سرویس‌ها داخلی متصل شوند.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار