راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اعلام کرد که بخش‌هایی از جاده سوادکوه و کیاسر از ساعتی قبل زیر بارش برف قرار گرفته است.
کد خبر: ۷۹۷۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶ 15 November 2019

رئیس مدیریت راه راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران صبح جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: در حال حاضر بارش برف در محدوده پل ورسک تا گدودک جاده سوادکوه گزارش می شود و باقی مسیر این محور بارش ها به صورت باران است .

سید محسن هاشمی افزود: در جاده کیاسر نیز بارش برف در محدوده شهر کیاسر تا تلمادره در حال باریدن است و باقی مسیر نیز بارانی است.

وی با اعلام این که جاده کندوان و هراز نیز با بارش باران همراه است، گفت که در محور کندوان در محدوده هزارچم پدیده مه گرفتگی غلیظ وجود دارد.

رئیس مدیریت راه مازندران با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در محدوده شهر ورسک جاده سوادکوه ، گفت: در باقی جاده های استان ترافیک روان و پرحجم در حال جریان است.

هاشمی همچنین اظهار داشت: تمامی جاده های مواصلاتی داخلی استان نیز هم اکنون بارانی هستند و ترافیک نیز روان و کند پیش می رود.

وی جاده‌های کوهستانی استان را در این ایام لغزنده و خطرآفرین توصیف کرد و گفت: رانندگان باید جانب احتیاط را رعایت کنند.

بنابر پیش بینی هواشناسی بارش باران و برف و سرما در مازندران تا پایان هفته آینده ادامه دارد، اما از امروز جمعه تا صبح شنبه سامانه بارشی در اوج خواهد بود.

در حال حاضر شهرستان رامسر با ۱۳ درجه سانتی گراد بالای صفر گرم ترین و سیاه بیشه با صفر درجه سرد ترین ایستگاه های هواشناسی در مازندران هستند.

دمای هوا در مناطق کوهستانی مازندران امشب به زیر صفر خواهد رسید./ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار