امام جمعه تفرش:
امام جمعه تفرش گفت: مردم از اقدامات قوه قضائیه خوشحالند وخواستار برخورد با اخلالگران نظام هستند.
کد خبر: ۷۹۷۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸ 15 November 2019

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام میرزایی درخطبه های نماز جمعه تفرش در خطبه اول نماز با دعوت مردم به تقوای الهی و تبریک روز میلاد پیامبر اکرم و امام صادق علیهما السلام افزود: امام و پیامبر در هشت خصوصیت از جمله عظمت روحی ، علمی ،عصمت ، ولایت تکوینی و تشریع آنها با سایر انسانها متمایز هستند.
وی اضافه کرد: این خصایص منحصر به فرد در ذوات معصومین علیهم السلام است.
حجت السلام میرزایی در خطبه دوم نماز رسالت پیامبر اعظم را جهانی عنوان کرد و گفت:قرآن کریم و اسلام بر همه مکاتیب جهان قیمومیت و تسلط دارد.
میرزایی با اشاره به صفات برجسته پیامبر اکرم مخصوصا صفت امین بودن رسول الله در گفتار ، رفتار و اموال عمومی گفت: اقدامات قوه قضائیه نور امید را دل های مردم تابانده است و مردم از شجاعت قوه قضاییه در برخورد با اهل خطا و خلاف و خدعه خوشحال هستند.
وی ادامه داد: مردم از این که موش های چاق رخنه کرده در انبار بیت المال مردم را از دم بگیرند و بیرون بیاندازند، خوشحال هستند و تقاضای ادامه مسیر مبارزه با مفسدان سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی را دارند و ضمن تشکر از پاسداران گمنام امام زمان خواستار محاکمه سریع اخلالگران هستند.
استاد حوزه علمیه گفت: رژیم صهیونیستی با ترور ناجوانمردانه فرمانده عملیات جهاد اسلامی و همسر مکرمش و با بمباران منجر به شهادت 30 غیرنظامی در غزه، اول، در سطح راهبردی، تضعیف جبهه مقاومت را دنبال می‌کند، به ‌ویژه در مقاطعی که کشورهای منطقه درگیر حوادث داخلی می شوند.
حجت الاسلام میرزایی با اشاره به اینکه صهیونیسم در سطح داخلی، ماههاست درگیر دعوا و محروم از کابینه است اظهارداشت: اقداماتی از این دست، برای برون رفت از مخمصه است، غافل از این که صهیونیسم را از مخمصه حقیقی که، زوال قطعی اوست، گریزی نیست.
وی ضمن محکومیت شدید این جنایات و همدردی با ملت مظلوم فلسطین گفت: ضرورت دارد یادآوری کنیم که فلسطین، همچنان، مسئله‌ اول جهان اسلام است.
رئیس ستاد امر به معروف شهرستان با تذکر به همه کاندیداهای احتمالی انتخابات نسبت به رعایت قانون و اخلاق اسلامی گفت: تبلیغات زود هنگام در امکان عمومی از قبیل مساجد ، بقاع متبرکه، رستوران ها و....خلاف قانون و جرم است و باعث رد صلاحیت آنها می شود.
رئیس شورای فرهنگی شهرستان با تبریک هفته بسیج آن را لشکر مخلص خدا دانست و گفت : بسیاری از چالش ها و بحران های نظام توسط بسیج برطرف شده است.
وی از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در استان مرکزی و تفرش قدردانی کرد.
حجه السلام میرزایی از حضور معاون وزیر ورزش در تفرش و بررسی مشکلات ورزشی به خصوص زمین چمن قدردانی کرد.
وی با گرامیداشت یاد همه شهدا یاد شهید مهدی زین الدین فرمانده لشگر هفده علی بن ابیطالب را که در 17 آبان 63 به شهادت رسید گرامی داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار