استاندار ایلام؛
استاندار ایلام با اشاره به اینکه اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی در این ایام پررنگ و مطلوب بوده است، گفت: مسئولان استان بر توسعه زیرساخت‌های فرهنگی در استان و شهر مهران اهتمام ویژه‌ و جدی دارند.
کد خبر: ۷۹۷۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰ 15 November 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛قاسم سلیمانی دشتکی اظهار داشت: مردم ایلام در هشت سال دفاع‌مقدس در دفاع از کیان کشور، سنگ‌تمام گذاشته‌اند و امروز توفیق این را دارند که میزبان زوار اربعین و خدمات‌رسانی در این حرکت عظیم باشند.

وی افزود: در اربعین امسال بیش از ۶۲ درصد زوار از این مرز تردد کردند که نشان از امنیت و میهمان‌نوازی مردم استان و شهر مهران دارد.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی در این ایام پررنگ و مطلوب بوده است، گفت: مسئولان استان بر توسعه زیرساخت‌های فرهنگی در استان و شهر مهران اهتمام ویژه‌ و جدی دارند.

استاندار ایلام با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در این ایام اقدامات قابل توجهی را در راستای زیرساخت‌های فرهنگی، تبلیغ، اطلاع‌رسانی و اعزام روحانیون در مرز انجام داده است، گفت: نیاز است دیگر مسئولان و دستگاه‌های ملی در بحث بودجه‌ریزی و امکانات، به مرز مهران توجه ویژه و جدی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه استان ایلام در هشت‌سال جنگ تحمیلی از توسعه عقب افتاده است، گفت: امروز زیرساخت‌های بسیار خوبی در این استان و شهرستان مهران به کار گرفته شده و نیاز است مسئولان ملی در زمینه اعتبارات برای تکمیل این زیرساخت‌ها،  توجهی ویژه داشته باشند.

سلیمانی دشتکی ضمن حمایت از طرح‌ها و زیرساخت‌های فرهنگی در استان و شهرستان مهران، با سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر دستگاه‌های اجرایی در این زمینه اعلام همکاری کرد.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: علاوه بر بحث اربعین، امروز طرح‌هایی در دیگر بخش‌های فرهنگی نظیر ساخت زائرسرای ایلامی‌ها در مشهد، برج هنر و ... در حال انجام است که نوید آینده‌ای پررونق در بخش فرهنگی برای استان است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار