رئیس سازمان تبلیغات اسلامی؛
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در مسئله اربعین باید نقش مردم پررنگ شود که در این زمینه سازمان تبلیغات، برنامه‌ها و اقداماتی را شروع کرده و قطعاً در سال آینده این نقش بیشتر خواهد شد.
کد خبر: ۷۹۷۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸ 14 November 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت‌الاسلام محمد قمی اظهار داشت: با توجه به اینکه مردم استان ایلام و بخصوص شهر مهران در ایام اربعین، زحمات زیادی را برای میزبانی از زوار اربعین کشیدند، بر خود لازم دانستیم بعد از این ایام، از آنها تقدیر و تشکر کنیم.

وی با اشاره به اینکه در این بین موکب‌داران استان، زحمات زیادی برای خدمات‌رسانی به زوار کشیده‌اند، ادامه داد: ما تا آنجا که در تلاش و توان داشته باشیم، برای سال آینده به موکب‌داران کمک خواهیم کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: قطعاً هر سال اربعین پرشورتر و پررونق‌تر برگزار خواهد شد؛ در این زمینه باید مسائل و مشکلات سال‌های گذشته برطرف و پیگیری شود.

حجت‌الاسلام قمی با اشاره به اینکه مسائل و مشکلات سال‌های گذشته باید از همین الان پیگیری و چاره‌اندیشی شود، اظهار داشت: نباید مسائل و مشکلات را برای یک ماه مانده به اربعین گذاشت بلکه باید هر چه سریعتر نسبت به رفع آنها اقدام کرد.

به گفته وی، در این زمینه سازمان تبلیغات اسلامی با تمام توان در خدمت مردم و موکب‌داران استان ایلام و شهر مهران خواهد بود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار