ائین افتتاح اردوهای راهیان نور دانش آموزی در چرام برگزار شد.
کد خبر: ۷۹۷۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳ 13 November 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، با حضور معاون اجرایی سپاه فتح آیین افتتاح اردوهای راهیان نور دانش آموزی  استان در چرام برگزار شد .
سرهنگ سعید برومند زاده با بیان اینکه ۸۵۰۰ دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند گفت:  اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی کاری ارزشمند است که توسط سپاه پاسداران انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه در طول ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی با برنامه های مختلف بدنبال براندازی انقلاب در جمهوری اسلامی ایران می باشند گفت : ۸ سال دفاع مقدس ،جنگ نرم ، جنگ اقتصادی ، ترور شخصیت های انقلابی و دانشمندان همه و همه بخش کوچکی از توطئه های دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی بود.
برومند زاده حضور مردم و جوانان را اصلی ترین دلیل خنثی سازی توطئه های دشمن ارزیابی کرد و گفت : امروز دشمنان انقلاب اسلامی  به این نتیجه رسیده اند که برای براندازی انقلاب اسلامی ، جنگ نرم تنها چاره ساز بوده و با نشانه گرفتن عقیده و تفکر جوانان ما بدنبال اجرای نقشه شوم خود می باشند.
این فرمانده نظامی اردوی راهیان نور را یکی از راه های دفاع و خنثی سازی توطئه نرم دشمن ارزیابی کرد و گفت : تبیین فرهنگ ایثار و شهادت ، انتقال رشادت های جوانان به نسل های بعد از انقلاب از اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور است .
معاون اجرایی سپاه فتح خاطر نشان کرد : حضور در راهیان نور یعنی قدرشناسی و ارزش نهادن به نام و یاد شهدای والامقام و این عمل یک استراتژی در مقابل جنگ نرم دشمن و مقابله با توطئه‌های دشمنان به‌شمار می‌رود.
او همچنین گفت : ملت ما با اتحاد، همدلی، یکرنگی و عهدی که با شهدا بسته‌اند، در برابر دشمن ایستادند و دانش آموزان به عنوان سفیران شهدا می‌توانند زمینه‌ساز خوبی برای ایجاد اتحاد و همدلی باشند.
برومند زاده در پایان در جمع دانش آموزان  اعزامی به اردوهای راهیان نور از آنها خواست تا با الگو گیری از شهدا و معرفت خاص در درک این سفر تلاش کنند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار