کد خبر: ۷۹۶۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳ 11 November 2019

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری به همراه برخی مدیران اقتصادی استان در کارگروه اشتغال شهرستان چرام شرکت کردند و پس از آن نیز از چند واحد تولیدی نیز بازدید کردند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، صمیمی دوست سرپرست معاونت اقتصادی استانداری در این نشست گفت: در راستای دستورات استاندار استان در راستای بررسی و حل مشکلات اقتصادی در شهرستان های استان به خصوص نقاط محروم،امروز در شهرستان چرام به اتفاق تمامی مدیران دستگاه‌های اقتصادی،بانکها و موسسات مالی حضور پیدا کردیم و پیرامون حل مشکلات واحدهای تولیدی بحث و بررسی انجام شد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد،عنوان کرد: حدود ۱۳ طرح واحد صنعتی در شهرستان چرام در زمینه های واحد آب معدنی، کارخانه آسفالت، سیلو، شن و ماسه و بتن داریم.
وی،افزود: خوشبختانه در این جلسه تصمیمات لازم اتخاذ شد، برخی از آنها نیاز به پیگیری و تامین بودجه در استان دارند و برخی هم لازم بود به تهران انعکاس داده شود.
صمیمی دوست،گفت: بر اساس تصمیم هایی که در این جلسه گرفته شد، بخش مهمی از مشکلات واحدهای تولیدی در شهرستان چرام بر طرف خواهد شد.
 صمیمی پس از این نشست با حضور در چند واحد تولیدی از حمایت دولت برای احیای واحد‌های راکد و نیمه فعال خبر داد و گفت: در تلاشیم با استفاده از هر ظرفیتی و تزریق منابع مالی و تسهیلات کم بهره واحد‌های راکد و نیمه فعال را به چرخه تولید بازگردانیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار