متاسفانه فرزندان شایسته و توانمند دهلران این روزها یکی پس از دیگری با خوش خدمتی برخی مدیران کل کنار گذاشته می شوند و افراد غیر بومی و ناتوان جایگزین آنها می شوند و این اقدام علاوه بر ظلم آشکار یک نوع نخبه کشی در سطح شهرستان دهلران است.
کد خبر: ۷۹۶۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ 11 November 2019

تابناک ایلام ، مجتبی کاور:: روزگذشته در حالی کیومرث اسماعیلی از فرزندان توانمند و مدیرجهادی آبفای شهری دهلران از سوی مدیر عامل آبفای استان کنار گذشته شد که مردمداری وی در شهرستان دهلران در سالهای مدیریتش زبان زد عام وخاص بود ،به طوری که این مدیر جهادی شخصا مشکلات مردم در این حوزه تا حصول نتیجه دنبال می کرد که تغیر ناگهانی واکنش های زیادی را بدنبال داشت و افکار عمومی خواستار شفاف سازی برکناری این مدیر توانمند و مردمی از سوی مسئولان شدند.

متاسفانه فرزندان شایسته و توانمند دهلران این روزها یکی پس از دیگری با خوش خدمتی برخی مدیران کل کنار گذاشته می شوند و افراد غیر بومی و ناتوان جایگزین آنها می شوند و این اقدام علاوه بر ظلم آشکار یک نوع نخبه کشی در سطح شهرستان دهلران است.

ای کاش مدیر عامل آبفا استان به جای خوش خدمتی وعزل یک مدیر جهادی در شرایط سخت اقتصادی و معضلات جدی که به لحاظ معیشتی بر مردم تحمیل شده است اندکی تدبیر از دولت تدبیر که از قضا مدیر کلی از این دولت است کسب می کرد و یک فرد کم تجربه غیر بومی جایگزین یک مدیر دلسوز و باتجربه که در آستانه بازنشستگی است نمی کرد چرا که این فرد در سالهای مدیریت خود خدمت مانگار در کارنامه خود وآبفا ثبت کرده است که تکرار نشدنی است.

آقای مدیر کل ! اگر هدف از برکناری این مدیر در راستای پیش برد اهداف سازمانی وخدمت به مردم شهرستان دهلران باشد بدون شک دچار یک اشتباه محاسباتی شده اید چرا که مدیر برکنار شده شخصا همگام با پرسنل سخت کوش خود در مواردی که آب رسانی شهر دچار مشکل یا شکستگی می شد جهادی در وسط میدان کار در کنار کارکنان خود آستین خدمت را بالا میزد تا توانسته باشد مشکل آب شرب شهر را در کمترین زمان ممکن مرتفع نمایند و یا در موارد ی دیگر قبوض افراد مستمند را شخصا پرداخت می کرد به راستی برکناری این مدیر بر اساس خدمت رسانی به مردم بوده یا خوش خدمتی شما به ...!؟

آقای مظاهری ! برکناری‌ و نخبه‌کشی نیروهای بومی دهلران ماحصل دوره مدیریت خالی از تدبیر و ناامیدکننده جنابعالی است که در تاریخ ثبت خواهد شد چرا که کلید حل مشکلات برکناری مدیران ناکارآمد و استفاده از ظرفیت مدیران جهادی است نه برکناری مدیران جهادی ! افکار عمومی منتظر پاسخ شفاف و روشن شما در خصوص عزل این مدیر بومی هستند./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
تم تمو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
البته نباید از اشتباه و خوش خدمتی عسکری فرماندار دهلران و گوش به فرمان بودن او از کاظم زاده گذشت این کارها بدون موافقت و هماهنگی فرماندار قابل اجرا نیستند . او تمام قد از کاظم زاده حرف شنوی دارد .
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
چرا وقتی همه مدیران دهلرانی بعد از انتخابات 95 بصورت اتوبوسی تعویض شدند و همگی از همراهان نماینده انتخاب شدند ، کسی اعتراض نکرد؟! الان هم اتفاق جدیدی نیفتاده و نماینده محترم یکی از حامیانش سابقش را عزل و دیگری را جایگزینش کرده ، پس اتفاق عجیبی نیست .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
برای مدیر جدید آبفا دهلران آقای داودی آرزوی موفقیت داریم
قیاس
|
Bulgaria
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
بنظرم زیاد مدیریت داشت این اواخر کارهاش عقب میموند زیاد دل به کار نمی‌داد بارها بخاطر شکستگی لوله بهش زنگ می زدیم بعد ده روز تازه میومدن جریان چیه
ایلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
اول باید از خدماتش میگفتین تا خواننده بفهمه..چی به چیه...یک مطلب بی سرو ته نوشتین ....جدا از اینکه ندیر قبلیش ادم لایقی بوده یا نبوده ربطی به دهلرانی و فلان جا بودن نداره ...شما از حق و حقیقت بنویس نه از دهلران و .......
پارادوکس
|
United States
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
جناب آقای کاور لفظ "خوش خدمتی " رو اول باید برای خودتون به کار برد سپس بقیه. اون زمان که مسئولین شهرستان به نوبت برکنار میشدند کجا بودید ؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار