نماینده مریوان و سروآباد خبر داد
نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس گفت: هیئت رئیسه مجلس دستور اجرای طرح تحقیق و تفحص از استانداری کردستان را صادر کرده و این طرح هفته آینده به صحنه علنی مجلس می‌رود.
کد خبر: ۷۹۰۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹ 21 October 2019

به گزارش تابناک کردستان، منصور مرادی در گفت‌وگو با تسنیم از پیگیری مجدانه اجرای طرح تحقیق و تفحص از استانداری کردستان خبر داد و اظهار کرد: این طرح که از کمیسیون شوراها و امور داخلی به هیئت رئیسه مجلس ارجاع داده شده بود، مورد موافقت قرار گرفت.

 

وی گفت: هیئت رئیسه مجلس دستور انجام کارها و طرح تحقیق و تفحص از استانداری کردستان در صحن علنی مجلس را صادر کرده و طرح، هفته آینده به صحن علنی مجلس می‌رود.

 

نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس تصریح کرد: بنده به‌شدت پیگیر اجرای طرح تحقیق و تفحص از استانداری کردستان هستم و انتظار می‌رود که دیگر نمایندگان مجلس در صحن علنی نیز با این شفاف‌سازی و مطالبه مردمی موافقت کرده و رأی مثبت بدهند.

 

وی در پاسخ به این سؤال که دیگر نمایندگان استان در مجلس نسبت به اجرای طرح تحقیق و تفحص از استانداری کردستان چه موضعی دارند، گفت: تاکنون که سکوت کرده‌اند! و بنده آن را پیگیری کرده‌ام.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار