در حالی که دو روز به پایان نخستین ماه فصل پاییز در سال جاری باقی مانده است که بارش برف در شهر زرینه از توابع استان کردستان باعث سفیدپوش شدن این منطقه شد.
کد خبر: ۷۹۰۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸ 21 October 2019

به گزارش تابناک کردستان، بارش باران در استان کردستان که از شنبه شب آغاز شده بود کماکان ادامه دارد و پیش‌بینی‌های هواشناسی کردستان حاکی است که این بارش ها تا پایان هفته جاری تداوم خواهد داشت.

همچنین بر اساس آمارهای اعلام شده از سوی اداره کل هواشناسی استان کردستان طی ۲۴ ساعت گذشته بارش باران در شهرستان بانه رکورد زد و با ثبت ۱۳ میلیمتر بارش بیشترین میزان بارش در کل کشور را به خود اختصاص داد.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان اظهار کرد: طبق بررسی نقشه‌ها و خروجی مدل‌های هواشناسی همراه با انتقال رطوبت به منطقه و کاهش تراز میانی همچنان تا اوایل هفته آینده جو استان کردستان ناپایدار خواهد بود.

رحیم صدیقی گفت: بر همین اساس طی روزهای آینده برای استان کردستان در بعضی ساعات بارش باران همراه با رعد و برق، گاهی وزش باد شدید و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت بارش‌ها طی ۲۴ ساعات آینده در استان کردستان، افزود: بارش‌ها در ساعات بعد از ظهر و شب‌ها از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی کردستان به روند کاهشی دمای هوای استان طی روزهای آینده خبر داد و تصریح کرد: کاهش دمای هوای استان کردستان از هفته گذشته آغاز شده و این روند همچنان ادامه دارد و پیش بینی می‌شود که تا فردا دمای هوای استان 4 تا 6 درجه کاهش پیدا کند.

همچنین بر اساس تصاویر منتشر شده از فضای مجازی و تایید آنها از سوی اداره کل هواشناسی استان کردستان شامگاه یکشنبه بارش برف در زرینه برای ساعاتی چهره‌ای زمستانی به این منطقه بخشید.

بارش برف در زرینه از شهرهای توابع شهرستان بانه باعث شد تا این منطقه در روزهای پایانی مهرماه سفیدپوش شود که البته بارش تگرگ در بعضی دیگر از مناطق استان کردستان نیز گزارش شده است.

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار