مدیرکل هواشناسی استان کردستان گفت: از امروز تا پایان هفته جاری وزش باد شدید استان را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد و شدت وزش آن سبب شکل گیری غبار و گرد و خاک در کردستان خواهد شد.
کد خبر: ۷۸۶۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷ 07 October 2019

به گزارش تابناک کردستان، رحیم صدیقی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد:بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد از ظهر امروز به بعد ورزش باد شدید آسمان استان کردستان را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

وی گفت: این وزش باد شدید در کردستان تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داد و شدت وزش آن سبب شکل‌گیری غبار و گرد و خاک در استان خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان ضمن اشاره به شرایط و وضعیت جوی حاکم بر کردستان طی روزهای آینده، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود که تا روز پنج شنبه جوی نسبتاً پایدار در استان حاکم خواهد شد.

وی به وضعیت دمای هوای استان کردستان اشاره کرد و گفت: دمای هوا طی روزهای آینده با شیب ملایمی کاهش خواهد یافت و پیش‌بینی می‌شود که این میزان کاهش در مناطق سردسیر استان قابل ملاحظه باشد.

صدیقی افزود: دمای هوا در استان بویژه در ساعات شب به نزدیک 5 درجه بالای صفر خواهد رسید و به همین دلیل انتظار می‌رود که مردم بویژه کشاورزان اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند.

وی با اشاره به پیش بینی دمای هوای استان کردستان طی شبانه روز آینده، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که دمای هوای استان در گرم‌ترین ساعت به ۳۰ درجه بالای صفر برسید و این میزان در خنک‌ترین ساعت حدود 5 درجه خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان گفت:در حال حاضر وضعیت هوای شهر سنندج آفتابی است که با وزش باد ملایمی نیز همراه است و پیش‌بینی می‌شود که این وضعیت در سنندج طی روزهای آینده هم ادامه داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار