مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه از نواخته شدن زنگ عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور با حضور دانش آموزان و والدین آنان در بیش از هزار مدرسه در استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۷۸۵۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷ 06 October 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، محسن رخصی در مراسم نواخته شدن زنگ جشن عاطفه‌ها که به صورت نمادین در دبستان تعاون شهرستان کرمانشاه به صدا درآمد، گفت: در مرحله نخست این جشن مذهبی ملی که در هفتم و هشتم شهریور برگزار شد خیران نیک اندیش از طریق پایگاه‌های این نهاد بیش از سه میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند اهدا کردند.

رخصی با بیان اینکه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها امروز در هزار مدرسه و آموزشگاه و بیش از ۱۰۰ پایگاه بسیج در استان برگزار می‌شود، اظهار داشت: ۱۳ هزار و ۳۸۱ دانش آموز نیازمند در استان در آغاز راه تحصیل و تعلیم نیازمند یاری خیران نیک اندیش هستند.

 وی با یادآوری اینکه کمک‌های جمع آوری شده در مرحله نخست جشن عاطفه‌های سال جاری در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید به دست دانش آموزان نیازمند رسیده است، عنوان کرد: تمامی کمک‌های جمع آوری شده در مدارس طی مرحله دوم این جشن نیز بین دانش آموزان نیازمند معرفی شده از سوی همان مدرسه توزیع می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه بیان کرد: کد آسان پرداخت #۱*۸۸۷۷*، سایت الکترونیکی emdad.ir، شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۲ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ نزد بانک ملی نیز از راه‌های مشارکت خیران نیک اندیش در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها است.
شایسته ذکر است، جشن عاطفه‌های سال جاری با شعار "با رنگ مهر رویایی را بسازیم" در دو مرحله برگزار شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار