مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کردستان خبر داد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: نیمه اول امسال به دلیل تخلف برخی مشتریان، ۱۶۰ عدد کارت سوخت هوشمند در جایگاه‌های عرضه سوخت این استان مسدود شد.
کد خبر: ۷۸۳۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱ 28 September 2019

به گزارش تابناک کردستان، عبدالله گیتی‌منش اظهار کرد: 160 عدد کارت سوخت در راستای پیشگیری، مبارزه با عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی و سوءاستفاده از کارت وسایل نقلیه عمومی با بازدیدهای صورت گرفته از جایگاه‌های عرضه، کشف و ضبط شد.

وی گفت: این کارت‌ها در جایگاه‌های عرضه و مرزی منطقه کشف و ضبط شده که بعد از بررسی و مشخص کردن مقدار عرضه غیرقانونی از کارت‌ها، مراتب برای اعمال قانون و رسیدگی در کمیته تخلفات شرکت، به مراجع ذیصلاح و تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان تصریح کرد: عرضه مطلوب و پایدار سوخت، تحقق حقوق شهروندی و پیشگیری و مبارزه با عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی از اولویت‌های منطقه است.

وی گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی استان کردستان با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در بخش‌های تامین، نگهداشت و توزیع فرآورده‌های نفتی، آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به شهروندان در این منطقه نفتی وجود دارد.

گیتی‌منش افزود: طرح پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی و توزیع سوخت الکترونیکی این ادوات از برنامه‌های آینده این شرکت است که امیداوریم با همکاری دستگاه‌های عضو کمیسیون مقابله با کالای قاچاق استان، سازمان جهاد کشاورزی و امور آب منطقه‌ای این مهم محقق شده تا مانع از سوءاستفاده افراد سودجو از هدر رفت سرمایه‌های ملی شویم.

وی به تأمین سوخت بیش از 7 هزار چاه آب غیرمجاز در بخش کشاورزی استان هم اشاره کرد و خواستار برخورد جدی و قانونی دستگاه‌های مرتبط با صاحبان این چاه‌ها شد.

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار