پرسشی تازه از رئیس غیر‌پاسخگوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان
«بهرام نصراللهی‌زاده» در مقام مسئول امور اداری و استخدامی کردستان، حدود یک ماه قبل ادعایی مطرح کرده که محل بحث و حتی مناقشه جدی است؛ تاکنون درباره آنچه وی به صراحت مدعی شده دو پرسش مطرح کرده‌ایم که بی‌پاسخ مانده است، بنا بر طرح پرسشی تازه است و پرسش‌های تازه‌تر؛ چه او جواب بدهد چه همچنان غیرپاسخ‌گو باشد!
کد خبر: ۷۸۳۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱ 28 September 2019

به گزارش تابناک کردستان، «نعت مفعولی از مصدر سؤال، کسی که از وی سؤال کنند، سؤال شده، پرسیده شده، پرسش شده»؛ این توضیحات را مرحوم علی‌اکبر دهخدا، ادیب، سیاست‌مدار، شاعر و لغت‌شناس شهیر ایرانی در شرح کلمه «مسئول» آورده است.

حالا اگر کسی در نظام اداری کشور عنوان «مسئول» را دارا باشد، شاید کمترین انتظار از وی هنگامی که مورد «سؤال» قرار گرفت، آن باشد که، «پاسخ» دهد؛ غیر از این است؟!

حدود یک ماه قبل، رئیس محترم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان در مقام «مسئول» امور اداری و استخدامی در گفت‌وگو با یکی از هفته‌نامه‌های محلی استان «اطمینان داد» که «هیچ استخدامی در قالب پارتی‌بازی در استان صورت نگرفته و فقط افراد از طریق سیستم رسمی یعنی آزمون بکار گرفته می‌شوند».

بعد از طرح آن ادعا که اتفاقاً همان شیوه مورد پذیرش «قانون مدیریت خدمات کشوری» برای بکارگیری اشخاص در کارهای دولتی است، شاید بسیار طبیعی باشد اگر خبرنگار و رسانه‌ای با نام بردن از افرادی که در کردستان توسط دولت بکارگیری شده‌اند، از جناب «مسئول» امور اداری و استخدامی بخواهد توضیح دهد که افراد مورد نظر، در کدام آزمون پذیرفته شده و مشغول بکار شده‌اند.

پیشتر در همین رسانه دو سؤال پیرامون ادعای مطرح شده توسط آقای «مسئول» و در باب دو فقره بکارگیری نیرو در این دولت مطرح گردید که مع‌الاسف تاکنون بی‌پاسخ مانده است! با این حال امروز بنا به طرح سؤالی دیگر از جناب «نصراللهی‌زاده» است و این قصه سر دراز دارد...

پرسش) «رحمان حریری» که در تاریخ 20 آذرماه 97 به سمت «دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان» منصوب شده از طریق کدام آزمون بکار گرفته شده و استخدام وی در قالب کدام یک از مواد مندرج در «قانون مدیریت خدمات کشوری» صورت گرفته است؟

آقای مسئول امور اداری و استخدامی کردستان! «راه نمی‌دانی یا نامه نمی‌خوانی»؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار