با نواختن زنگ امید آینده انجام شد
سال تحصیلی 99-98 با نواختن زنگ امید آینده و قرائت پیام بانک در مدرسه امید آینده در روستای آساوله در استان کردستان، رسماً آغاز شد.
کد خبر: ۷۸۲۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷ 23 September 2019

آغازسال‌تحصیلی‌جدیددرمدرسه‌امیدآینده‌آساوله‌کردستان

به گزارش تابناک کردستان، آیین بازگشایی مدارس امید آینده موسوم به «زنگ امید آینده» صبح روز دوشنبه (اول مهرماه) با حضور «محسن مهدی‌زاده» رئیس اداره بانکداری خرد و «داود نقیبی‌زاده» رئیس شعبه بانک در سنندج و تعدادی از خانواده‌های دانش‌آموزان در مدرسه امید آینده در این روستا برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر نواختن زنگ امید آینده، پیام بانک آینده به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید قرائت شد و دانش آموزان با عبور از زیر قرآن مجید راهی کلاس‌های درس شدند.

بانک آینده همچنین در این مراسم با اعطای کارت هدیه از دانش‌آموز ممتاز و نمونه مدرسه پسرانه تقدیر کرد.

مدرسه 9 کلاسه امید آینده به مساحت 1840مترمربع و زیربنای 848 مترمربع در روستای آساوله در سال ١٣٩۶ احداث و به بهره‌برداری رسیده است و حدود 200 دانش آموز در یک نوبت در مقطع ابتدایی در این مدرسه تحصیل می‌کنند.

بانک آینده یازده مدرسه امید آینده در مناطق کمتر برخوردار در شیراز، ایلام، سنندج، زاهدان، کرمان، بیرجند، بوشهر، یاسوج و بندرعباس، تالش و تهران احداث کرده و حدود 4 هزار دانش‌آموز در این مدارس تحصیل می‌کنند.

در این مراسم همچنین مدیران ارشد بانک آینده علاوه بر بازدید از مدرسه و گفت‌وگو با مدیران و معلمان با دانش آموزان و اولیاء آنها گفت‌و‌گو کردند و همچنین به مناسبت آغاز سال تحصیلی و برگزاری آیین زنگ امید آینده، به دانش‌آموزان این مدرسه بسته‌های لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار اهدا کردند.

اهدای بسته‌های نوشت‌افزار به دانش‌آموزان سراسر کشور در آغاز سال تحصیلی از سنت‌های نیکوکاری بانک آینده است که بر مبنای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی است که  از سال 1395 بنا نهاده شده و در این مدت بیش از 6 میلیون بسته لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان کشور توزیع شده است، که امسال نیز هم‌زمان با اول مهر این سنت حسنه به صورت گسترده آغاز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار