مدیرکل هواشناسی استان کردستان گفت: از لحاظ دمای از فردا یکشنبه تا اواسط هفته با نفوذ توده سرد از نیمه شمالی کشور، دمای هوای استان کردستان به طور میانگین 4 تا 5 درجه با کاهش مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۷۸۱۸۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱ 21 September 2019

به گزارش تابناک کردستان، رحیم صدیقی در گفت‌وگو با مهر ضمن اشاره به شرایط و وضعیت جوی کردستان طی هفته جاری، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیشیابی بیانگر تداوم پایداری هوا تا اواسط هفته جاری است.

وی گفت: طی چند روز آینده در کنار پایداری هوا در استان کردستان، وزش باد شدید در ساعات بعد از ظهر خواهیم بود که البته با گذشت زمان بر شدت وزش باد افزوده می‌شود.

مدیرکل هواشناسی کردستان ضمن اشاره به وضعیت دمای هوای استان طی هفته جاری، تصریح کرد از لحاظ دمای از فردا یکشنبه تا اواسط هفته با نفوذ توده سرد از نیمه شمالی کشور، دمای هوای استان کردستان به طور میانگین 4 تا 5 درجه با کاهش مواجه خواهد شد.

وی گفت: پیش‌بینی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که افت دما در نیمه شمالی و شرقی کردستان محسوس‌تر خواهد بود ولی در سراسر استان این کاهش دما وجود دارد.

صدیقی افزود: همچنین پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که در نواحی سردسیر و شمالی استان کردستان طی روزهای آینده بویژه در ساعات شب دمای هوای به حوالی صفر درجه نزدیک خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار