رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم خبر داد
رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم به تشریح روند جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در سال جاری پرداخت و گفت: فراخوان جذب اعضای هیئت علمی از امروز ۲۶ شهریور ماه اعلام می‌شود و تا ۶ مهر ادامه دارد.
کد خبر: ۷۸۰۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳ 17 September 2019

به گزارش تابناک کردستان، دکتر محمدرضا رضوان‌طلب اظهار کرد: متقاضیان جذب در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از ۲۶ شهریور تا ۶ مهر به مدت ۱۱ روز فرصت دارند در این فراخوان ثبت نام کنند و بعد از ثبت نام متقاضیان فرآیند رسیدگی در دانشگاه‌ها از ۱۳ مهر تا ۱۳ دی انجام می‌شود و دانشگاه‌ها در این بازه زمانی تقاضا‌ها را بررسی می‌کنند.

وی گفت: پس از بررسی فرآیند رسیدگی به متقاضیان جذب در دانشگاه‌ها، مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم از ۱۴ دی تا ۲۹ بهمن ماه بررسی‌های خود را در این زمینه انجام می‌دهد و در نهایت نظر نهایی خود را برای پذیرش و یا عدم پذیرش اعلام می‌کند.

رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم خاطر نشان کرد: برنامه زمان‌بندی بیست و دومین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیئت علمی (پیمانی و طرح سربازی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور) همانطور که عنوان شد به اطلاع این مراکز خواهد رسید و این مراکز در صورت نیاز به استفاده از مشاوره و راهنمایی کارشناسان مرکز جذب می‌توانند پرسش‌های خود را ظرف مدت یک روز کاری در سامانه ثبت کنند و پاسخ خود را از سوی این مرکز دریافت کنند.

وی گفت: هر داوطلب به محض ثبت نام در فراخوان از حقوق قانونی ثبت نام نیز برخوردار است و باید شرایط سالم و عادلانه شرکت وی در رقابت فراهم شود و از هر گونه تعدی حق و حقوق و یا محدود نمودن دایره انتخاب شوندگان قبل از بررسی علمی و سایر صلاحیت‌ها خودداری صورت گیرد.

رضوان‌طلب افزود: فرآیند‌های جذب صرفاً از طریق سامانه جذب اعضای هیئت علمی صورت می‌گیرد و شایسته است تمام ذی‌نفعان و همچنین مراجع ذی‌ربط امور مربوط به اعضای هیئت علمی و مراحل مختلف آن را صرفاً از طریق این سامانه پیگیری کنند.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار