وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سعی می‌کنیم تا آخر سال شناسایی دهک‌های پردرآمد را برای حذف یارانه انجام دهیم.
کد خبر: ۷۷۷۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ 03 September 2019

به گزارش تابناک کردستان، محمد شریعتمداری امروز در حاشیه نشست زنان تعاونگر در پاسخ به سؤالی مربوط به تکلیف دولت برای شناسایی دهک‌های پردرآمد و حذف یارانه آنها اظهار کرد: ماه قبل مهلت اجرای آئین‌نامه و دستورالعمل شناسایی دهک‌های پردرآمد به پایان رسید و ابلاغ شد، در آئین‌نامه علاوه بر اینکه وزارت تعاون مسئول است، با همکاری وزارت ارتباطات و سازمان برنامه بودجه، وزارت کشور در جهت اجرای دستورالعمل اقدام می‌کنند.

وی گفت: همچنین استانداران برای شناسایی اقشار با درآمد بالا همکاری می‌کنند و بانک‌های اطلاعاتی موجود استان‌ها را باید شناسایی و معرفی کنند که البته هنوز این دستورالعمل به استانداران ابلاغ نشده است، به محض اینکه دستورالعمل اجرایی آماده و ابلاغ شود، کار شناسایی دهک‌ها انجام می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: همه دستگاه‌ها هنوز اطلاعات مربوطه را به استانداران نداده‌اند و اطمینان داشته باشید هر میزان که امکان شناسایی اقشار پردرآمد وجود داشته باشد، طرح شناسایی دهک‌ها و حذف آنها از یارانه با کمترین خطا انجام می‌شود.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد امکان حذف سه دهک از یارانه، گفت: امکان شناسایی سه دهک سخت است و ما با دقت و وسواس شناسایی افراد پردرآمد را انجام می‌دهیم؛ تا آخر شهریور این شناسایی آغاز می‌شود و امیدواریم تا پایان سال شناسایی به اتمام برسد.

تابناک

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار