نماینده مریوان و سروآباد در تذکر شفاهی به رئیس جمهور در صحن علنی مجلس:
نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس جمهور با بیان اینکه وضعیت کردستان در 11 مؤلفه پیمایشی، از میانگین کشور بدتر است گفت: چرا عملکرد مسئولین کشوری و استانی در قبال گرانی‌ها و افت شاخص‌های مهم در استان کردستان را نظارت و ارزیابی نمی‌کنید؛ ما مردم کردستان شما را پاسخ‌گو می‌دانیم.
کد خبر: ۷۷۶۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ 01 September 2019

به گزارش تابناک کردستان، منصور مرادی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از سفر رئیس قوه قضائیه به استان کردستان اظهار کرد: امیدواریم سفر رئیس دستگاه قضا به کردستان مایه خیر و برکت برای استان باشد. 

وی در تذکری خطاب به رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با توجه به اتمام فصل کاری و لزوم انجام پروژه‌های عمرانی در استان کردستان، اعتبار سال 98 چه زمانی تخصیص خواهد یافت؟ 

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری به رئیس جمهور تصریح کرد: چرا عملکرد مسئولین کشوری و استانی در قبال گرانی‌ها و افت شاخص‌های مهم در استان کردستان را نظارت و ارزیابی نمی‌کنید و حتی تیم دولت در استان مسئولانه عمل نمی‌کند. 

وی با خطاب قرار دادن رئیس جمهور گفت: وضعیت کردستان در 11 مؤلفه پیمایشی، از میانگین کشور بدتر است، تا کی استان کردستان قربانی «رفیق‌بازی» و «باندبازی» و انتصابات صرفاً سیاسی باشد؟ باور کنید عملکردها، آفت اقتصاد و وضعیت کردستان شده است؛ اکنون از شخص شما می‌خواهیم پاسخ‌گو باشید و ما مردم کردستان شما را پاسخ‌گو می‌دانیم. 

مرادی در تذکری دیگر به رئیس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تذکر من در خصوص بی‌توجهی نسبت به حق و حقوق روحانیون کردستان از جمله خدمت سربازی، بیمه، مسکن و خدمات رفاهی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار