معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان خبر داد
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان جزئیات تیراندازی شبانه به مأموران پلیس در سنندج را تشریح کرد.
کد خبر: ۷۷۶۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳ 29 August 2019

به گزارش تابناک کردستان، سرهنگ عبدالله فاتحی در گفت‌وگو با تسنیم، جزئیات تیراندازی شبانه به ماموران پلیس در سطح شهر را تشریح و اظهار کرد: در ساعت 10 دقیقه بامداد درگیری خانوادگی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع داده شد.

 

وی گفت: مأموران کلانتری 15 خیابان شیخان سنندج بلافاصله به محل اعزام می‌شوند که مردی 53 ساله اعلام کرده با همسر برادر خود که اهل کرمان بوده و در منزل پدری زندگی کرده، اختلاف و از یک‌ هفته گذشته از یکدیگر شکایت کرده‌اند.

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان تصریح کرد: پس از ادامه اختلافات، 3 نفر از اعضای خانواده همسر، داماد را برعلیه برادر خود تهدید کرده تا اینکه در ساعت 10 دقیقه بامداد افزایش مشاجره و درگیری لفظی بین دو طرف ماجرا موجب شد که یکی از اعضای خانواده همسر با استفاده از اسلحه ساچمه‌زنی به سمت خانواده تیراندازی کرده و یک خانم از ناحیه زانو و چشم سمت راست به‌صورت سطحی مجروح و به بیمارستان کوثر منتقل و متهم از محل متواری می‌شود.

 

وی گفت: پس از متواری شدن متهم از محل، مأموران کلانتری 16، ساعت 4 بامداد که در حین گشت‌زنی در سطح شهر بودند، خودروی حامل متهمان را در خیابان جام‌جم سنندج شناسایی کرده که آنها با مشاهده مأموران به‌سرعت از محل متواری می‌شوند و پس از تعقیب و گریز و تیراندازی طرفین یکی از همکاران پلیس مجروح و به بیمارستان انتقال داده می‌شود.

 

فاتحی افزود: مأموران انتظامی با تعقیب و گریز و اشراف اطلاعاتی خودروی حامل را متوقف و متهمان که دو مرد 25 و 29 ساله همراه با یک خانم دستگیر کرده و از آنها سلاح شکاری، وینچستر، دو قبضه شمشیر، تیغه کارد کمری کشف کردند.

 

معاون اجتماعی انتظامی استان کردستان خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی داده شدند و خوشبختانه حال مأمور انتظامی مجروح، خوب و وی در حال مداوا است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار