مدیرکل دامپزشکی کردستان از پلمب ۲ واحد عرضه‌ مواد پروتئینی عرضه گوشت قرمز و مرغ با دستور قضایی به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی خبر داد.
کد خبر: ۷۷۵۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲ 26 August 2019

به گزارش تابناک کردستان، مجتبی ورمقانی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: این واحدها در بخش توزیع مرغ در چهار راه سیروس و گوشت قرمز در شهرک بهاران سنندج فعالیت می‌کردند که با شکایت اداره کل دامپزشکی و دستور مقام قضایی پلمب شدند.

وی با اشاره به اینکه واحد توزیع مرغ به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی پلمب شده است، گفت: واحد عرضه گوشت قرمز نیز اقدام به توزیع مواد خام غیر بهداشتی کرده بود که تخلف آن در پی بازرسی گروه دامپزشکی استان مشاهده و تأیید شد و در این بازرسی‌ها طبق قانون تصمیم بر پلمب این ۲ واحد صنفی گرفته شد.

مدیرکل دامپزشکی کردستان با بیان اینکه سلامت شهروندان و تأمین بهداشت فرآورده‌های خام دامی مهم‌ترین اولویت دامپزشکی است، تصریح کرد: در این راستا هفته گذشته ۳ هزار کیلوگرم جگر منجمد مرغ بدون هویت و غیر قابل مصرف در مریوان کشف و معدوم شد.

وی با تقدیر از همکاری دستگاه قضایی گفت: نداشتن مجوز بهداشتی قرنطینه‌ای و نداشتن تاریخ مصرف موجب ضبط و معدوم‌سازی این محموله شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار